مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دیر گفت: به‌مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم، سپاه سید الشهداء (ع) دیر همانند سالیان گذشته برنامه‌های متنوعی در این راستا اجرا خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۶۷۳۳۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر،حجت الاسلام محمد بحرانی گفت: اجرای برنامه‌های این هفته از 10 اردیبهشت‌ماه آغاز و تا 14اردیبهشت‌ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی سخنرانی نماز جمعه در مورخه 10 اردیبهشت ماه خواهیم داشت.

بحرانی از نشست کارکنان سپاه سید الشهداء (ع) ناحیه دیر با امام جمعه و دیدار با خانواده های ایثارگر مربی، غبار رویی قبور مطهر شهدا، برگزاری نشست های سیاسی بصیرتی کارکنان و دیگر برنامه های متنوع در سطح حوزه و پایگاه ها خبر داد.

وی با اشاره به محورهای اصلی سپاه ناحیه دیر اظهار کرد: 12 اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مطهری که به عنوان هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم نام گذاری شده است فرصت خوبی  برای بهره مندی از تفکرات و اندیشه های شهید مطهری و تلاش های نهضت روشنگر علمی آن استاد در عرصه های تعلیم و تربیت، اخلاق، معرفت، و بصیرت خواهد بود.

بحرانی  گفت: وظیفه دلسوزان احساس مسئولیت جدی در تحقق منویات مقام معظم رهبری و رویکرد برنامه ها در راستای شعار سال جدید است.

وی افزود: پاسداران و مربیان و هادیان سیاسی با توجه به رهنمود های مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی ) مبنی بر بی نظیر بودن آثار علمی شهید استاد مطهری و زندگی سراسر تلاش و جهاد علمی این شهید بزرگوار را الگویی مناسب بر سیره علمی خود می داند.

انتهای پیام

ارسال نظرات