خطیب جمعه دیّر گفت: ناهنجاری ها و کجروی ها در جوامع ناشی از عدم توجه به مسئله اخلاق است.
کد خبر: ۸۶۶۷۳۳۱
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، امام جمعه موقت دیّر با تبریک عید مبعث گفت: قبل از بعثت پیامبر اسلام  فضای جهل، نادانی، خیانت  و زورگویی بر جامعه حاکم بود.
حجت الاسلام  محمد بحرانی اظهار داشت:همچون گذشته مهمترین نیاز جامعه امروز مسئله اخلاق است.
وی بیان کرد: با تأسی به سیره و روش پیامبر اسلام ، اخلاق  نبوی را در جامعه پیاده و نهادینه کنیم.
بحرانی افزود: انقلاب اسلامی در مسیر اسلام حقیقی و واقعی قدم بر می دارد و تمامی افراد باید در این راستا تلاش کنند.
امام جمعه موقت دیّر گفت:شورا ها خدمات ارزنده ای به مردم و جامعه اسلامی داشته اند که امید است با وحدت و همدلی در این راستا خدمات بیشتری ارائه نمایند.
وی تصریح نمود: بر اساس مدارک معتبر آبراه خلیج فارس از گذشته به این نام شناخته شده و نامگذاری شده است و خلیج فارس بوده ،هست و خواهد بود که دشمنان کینه توز جمهوری اسلامی این امر را بر نمی تابند.
محمد بحرانی با تبریک روز جهانی کار و کارگر افزود: قشر کارگر طی عمر 37 ساله انقلاب اسلامی همواره در تمامی عرصه ها  چه در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و چه در عرصه سازندگی نقش آفرین بوده اند و امسال نیز در راستای شعار سال گام بردارند.
وی در رابطه با سالروز شهادت آیت الله مطهری عنوان داشت:این شخصیت بزرگ در برهه ای که شاهد انحرافات و کجروی و افکار التقاطی در جامعه  بود با قلم و بیان خود جامعه و بویژه نسل جوان  را ارشاد و راهنمایی کرد و آثار گرانبهایی از خود به یادگار گذاشت.
بحرانی ابراز کرد:تمام نخبگان بویژه قشر روحانیت به عنوان پیش قراول و پرچمدار این نظام  با تلاش های جهادگونه خود نسل جوان و تشنه ما را از تبلیغات گسترده و پیچیده دشمن نجات دهند.
وی با تقدیر از زحمات و تلاش های معلمان ادامه داد: در کلام معصومین از شغل معلمی  به عنوان شغل انبیا یاد شده است.
خطیب جمعه دیّر در خصوص هفته عقیدتی در مجموعه سپاه و بسیج گفت:برنامه های خوبی در این هفته برگزار و در کنار آن از مربیان دلسوزی که در بسیج و سپاه تلاش می کنند تقدیر خواهد شد.
وی  با اشاره به دیدار اخیر جامعه کارگری با مقام معظم رهبری اظهار داشت:کارگران در طول این انقلاب علی رغم مشکلات معیشتی و تبلیغات ضد اسلام همواره مدافع انقلاب بوده اند.
انتهای خبر./
ارسال نظرات
پر بیننده ها