عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاسف از وجود برخی آسیب‌های اجتماعی در جامعه، گفت: آسیب‌های اجتماعی تهدیدی بزرگ برای جامعه ونظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۶۷۲۷۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین سید ناصر موسوی لارگانی اظهار داشت: یکی از آسیب‌های اجتماعی بحث بدحجابی است که در جامعه پدید آمده که این موضوع جامعه را تهدید می‌کندو حفظ حجاب از جمله دستورات دین است.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی سالها قبل بحث جنگ نرم و شبیخون فرهنگی را مطرح کردند که اگر از جانب مسئولان مورد توجه جدی قرار می‌گرفت شاهد کاهش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی بودیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن متوجه شده که نمی‌تواند از طریق جنگ سخت به مقابله با جمهوری اسلامی ایران بپردازد و بدین سبب به جنگ نرم روی آورده‌اند که هوشیاری و مقابله با آن لازم است.

موسوی لارگانی خاطر نشان کرد: جنگ نرم در کشور ما از طریق اشاعه فرهنگ بی بند و باری، شبکه‌های ماهواره‌ای اینترنتی، گسترش اعتیاد و سایر موارد بوده است چرا که می‌خواهند جوانان ما را از غیرتمندی دور کنند .

وی ادامه داد: دشمن با رویکردهای خود و برنامه‌های کامل وارد جنگ نرم شده اما موفق نبوده است و حال برنامه ریزی برای برخی تحرکات آنها همانند بدحجابی و ...ضروری است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی درباره تاثیر اقتصاد بر برخی آسیب‌های اجتماعی، گفت:‌اقتصاد در برخی موارد نقش نخست را دارد توجه به اقتصاد مقاومتی، از بین رفتن رکود و همچنین توجه ویژه به اشتغال می‌تواند موجب پیشرفت جوانان و ازدواج آنان شود و شرایط پرهیز از آسیب‌های اجتماعی را ایجاد کند.

موسوی لارگانی در پایان تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی و عمل به آن می‌تواند باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی شود و از بسیاری مشکلات اقتصادی و اجتماعی بکاهد؛ امیدواریم مسئولان و مردم به این مهم همت کنند و اقتصاد مقاومتی را مورد تاکید قرار دهند.

ارسال نظرات