خبرهای داغ:
ستوانسوم پاسدار حمید رضا سرتیپی گفت: کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شهید فهمیده کازرون برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۷۲۳۹
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۹
جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی شهید فهمیده کازرون در دفتر مدیریت آموزش و پرورش کازرون با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط ستوانسوم پاسدار حمید رضا سرتیپی آغاز گردید.
برگزاری کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی در شهرستان کازرون

در ابتدای این جلسه سرهنگ پاسدار غلامرضا شرفی فرمانده محترم ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون ضمن تبریک ایام ماه مبارک رجب و تسلیت به مناسبت سالروز شهادت احمدبن موسی(ع) از برنامه های اساسی و فرهنگی خوبی که در اداره آموزش و پرورش شهرستان صورت گرفته، تقدیر و تشکر کردند و بیان کردند: که در این مدت کوتاهی که از مدیریت آقای عباسی گذشته است این اقدامات شایسته تقدیر و تشکر است.

در ادامه جناب آقای عباسی مدیر آموزش و پرورش شهرستان کازرون، ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به اعضای حاضر، به تبیین اقدامات انجام گرفته شده آموزش و پرورش و همچنین برنامه های پیش رو در هفته معلم پرداختند.

اجرای پیاده روی بزرگ خانوادگی فرهنگیان (بیش از2000 نفر در روزجمعه10/02/95)، یادواره شهدای فرهنگی، مراسم تجلیل از معلمان نمونه و فرماندهان برتر واحدهای بسیج دانش آموزی از برنامه های آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در هفته معلم می باشد.

در ادامه ستوانسوم پاسدار حمید رضا سرتیپی فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده کازرون و دبیر کمیته هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی کازرون ضمن تقدیر و تشکر از حضور اعضاء به ویژه سرهنگ پاسدار شرفی و آقای عباسی، خواستار همکاری هر چه بیشتر اعضاء جهت بهبود برنامه های بسیج دانش آموزی در سال 95 شد.

در این جلسه سروان پاسدار محمد موجی، مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون ضمن تبیین برنامه های اردوی طرح هجرت دانش آموزی به عرصه ها و فعالیت های دانش آموزان بسیجی در سال گذشته اشاره کرده و ابراز داشتند: امسال نیز به حول قوه الهی با اهتمام بیشتری در زمینه های مرمت سازی، بهسازی و رنگ آمیزی مدارس و فضای سازی شهر انجام می گیرد.

ضمنا در این جلسه اعضای کمیته در خصوص موارد ذیل به بحث و تبادل نظر پرداختند.

- اجرای اردوی عملی درس آمادگی دفاعی متوسطه دوم خواهران (از شنبه 04/02/95 تا 15/02/95).

- اجرای اردوی عملی درس آمادگی دفاعی متوسطه دوم برداران (میدان تیر) در روز دوشنبه و سه شنبه 13و 14 اردیبهشت ماه در میدان تیر ناحیه مقاومت بسیج سپاه کازرون.

- اردوی طرح شهید جهاد مغنیه و شناسایی و مصاحبه فرماندهان واحد های بسیج دانش آموزی پیشگام.

- همایش فصلی فرماندهان واحدهای بسیج دانش آموزی و تقدیر از معلمان و فرماندهان نمونه در هفته معلم.

- تعیین شاخص بذای شهدای دانش آموز و تالیف آثار شهدای دانش آموز.

- اجرای مرحله سوم شهرآورد علمی نخبگان بسیج.

- تقدیر از برندگان مسابقه بزرگ علمی بسیج در صبحگاه مدارس با حضور مسئولین سپاه و بسیج و آموزش و پرورش.

- راه اندازی گروه سرود دانش آموزی در تابستان 95.

ارسال نظرات
پر بیننده ها