خبرهای داغ:
مسئول بسیج کارگری اقلید خبر داد

بازارچه اقتصاد مقاومتی در اقلید راه اندازی شد

مسئول بسیج کارگری اقلید از راه‌اندازی بازارچه اقتصاد مقاومتی در راستای حمایت از تولید داخلی و عرضه تولیدات مشاغل خانگی و کسب‌وکارهای کوچک در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۷۲۲۵
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۵:۴۶

محسن شریفی با گرامیداشت روز بسیج کارگری، اظهار داشت: کارگر بسیجی همیشه در عرصه‌های مختلف همراه با سایر اقشار جامعه و در بسیاری از مواقع پیش‌تر از سایر گروه‌ها در چند جبهه آماده جهاد بوده است.

وی یادآور شد: هفته بسیج کارگری از ششم تا دوازدهم اردیبهشت‌ماه است که به ترتیب از روز نخست تا پایان هفته به عنوان جامعه کارگری اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، جامعه کارگری تولید ملی، سبک زندگی اسلامی، جامعه کارگری ولایت و بصیرت، جامعه کارگری بسیج، ایثار و شهادت، جامعه کارگری مهدویت، انقلاب اسلامی، جامعه کارگری اتحاد و استکبارستیزی و جامعه کارگری همدلی و هم‌زبانی نام‌گذاری شده است.

شریفی با اشاره به شعار سال و فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کشور بدون اقتصاد مقاومتی رشد نخواهد کرد، گفت: بدون اقتصاد مقاومتی نه تنها مشکلات اقتصادی‌ کشور برطرف نمی‌شود بلکه گرفتاری‌ها روزبه‌روز بیشتر می‌شود و به همین سبب اقدام و عمل مناسب در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی اهمیت مضاعف دارد.

مسئول بسیج کارگری اقلید با بیان اینکه در حال حاضر در جنگ اقتصادی هستیم که نیاز به قرارگاه و فرمانده دارد از نقش مؤثر و بسزای کارگران در این میدان و در عرصه تولید کشور سخن گفت و بیان داشت: هفته بسیج کارگری فرصت مناسبی برای معرفی جایگاه بسیج کارگری در راستای جهش صنعتی، استقلال صنعتی و اقتصادی و تبیین نقش این قشر زحمتکش و متعهد در مقابله با تهدیدات نرم در عرصه صنعت و تولید کشور است.

این مسئول اقدام مؤثر برای کسب نتیجه مناسب در راستای پیشرفت کشور به جای شعار و سخن بی‌فایده را ضروری برشمرد و ابراز داشت: ستاد حمایت از تولید در سپاه تشکیل شده که از ابتدای سال جاری با محوریت اقتصاد مقاومتی در این شهرستان فعالیت می‌کند.

شریفی با اشاره اهمیت حمایت از تولید ملی و ایجاد زمینه و بستر مناسب برای عرضه محصولات تولیدشده، از راه‌اندازی بازارچه اقتصاد مقاومتی در این شهرستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: هدف از راه‌اندازی این بازارچه که هماهنگی‌های نخست آن انجام‌شده عرضه تولیدات و محصولات مشاغل خانگی و کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و بازاریابی در راستای حمایت از تولید داخلی و رشد اقتصادی شهرستان است.

مسئول بسیج کارگری اقلید تصریح کرد: تشویق اصنافی که اجناس ایرانی و تولید داخل عرضه می‌کنند، اعطای تسهیلات خرید کالاهای ایرانی ویژه کارکنان ادارات، راه‌اندازی گروه‌های اتحادیه‌های صنفی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، ساماندهی و جداسازی کالاهای ایرانی و خارجی از یکدیگر در واحدهای صنفی و... ازجمله اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در این شهرستان است.

تبلیغ و فضاسازی مناسب با بزرگداشت این هفته، برگزاری مسابقات متعدد فرهنگی ورزشی، برپایی جشن‌های متنوع در مراکز صنعتی و پایگاه‌های کارگری، افتتاح پایگاه بسیج شهرک‌های صنعتی، گل باران قبور شهدا، دیدار با امام جمعه و خانواده شهدا با حضور بسیج کارگری، حضور مسئولان شهرستانی در کارخانه‌ها برای خدا قوت گویی به کارگران، برخی از مواردی بود که شریفی ذیل عنوان برنامه‌های هفته بسیج کارگری به آن اشاره کرد.

وی در پایان خواستار همکاری و مساعدت بیشتر رسانه‌ها در راستای تبیین اهداف اقتصاد مقاومتی و ترویج فرهنگ مصرف بهینه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها