هولوکاست یکی از مواردی است که حساسیت اسرائیل نسبت به آن بالا است و نفی آن را جرم می دانند لذا دولت تدبیر هم متاسفانه هم سو با سیاست های استکبار جهانی در رابطه با هولوکاست سعی می کند که موضع سکوت اتخاذ کند.
کد خبر: ۸۶۶۷۲۱۶
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶
حمیدرضا ترقی معاون بین الملل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات آقای ظریف درباره عدم حمایت دولت از نمایشگاه کاریکاتور هولوکاست اظهار داشت: دولت در سیاست خارجه خودش بنا ندارد که نسبت به موجودیت اسرائبل به عنوان یک رژیم اشغالگر، علامت سوال بگذارد.

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده‌اند که اسرائیل یک رژیم جعلی است و ما آن را به رسمیت نمی شناسیم و در اول انقلاب هم حضرت امام (ره) سفارت اسرائیل را تعطیل کردند و به جای آن سفارت فلسطین را جایگزین کردند.

ترقی خاطر نشان کرد: دولت آقای روحانی بر اساس پایبندی به بعضی از مناسبات غیر انقلابی در دنیا حاضر نیست که مواضع امام(ره) و مقام معظم رهبری را نسبت به اسرائیل با صراحت ابراز کند.

معاون بین الملل حزب موتلفه تصریح کرد: هولوکاست یکی از مواردی است که حساسیت اسرائیل نسبت به آن بالا است و نفی آن را جرم می‌دانند لذا دولت تدبیر هم متاسفانه هم سو با سیاست های استکبار جهانی در رابطه با هولوکاست سعی می کند که موضع سکوت اتخاذ کند و با این شیوه به نوعی همگرایی با سیاست های آمریکا و اسرائیل صورت می گیرد و لازم است که دولت در این زمینه نسبت به رفتارهای خودش تجدید نظر کند.
ارسال نظرات