امام جمعه موقت گچساران گفت :امروز دشمنان با هجوم فرهنگی و جنگ نرم سعی در تسخیر سنگرهای فرهنگی کشور دارند و اعتقادات جوانان ما را نشانه رفته‌اند.
کد خبر: ۸۶۶۷۱۷۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵

حجت‌الاسلام علیرضا صفایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی ـ سیاسی جمعه این شهرستان ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزکاری و دوری از نافرمانی‌های خداوند اظهار کرد: از دیدگاه خداوند بهترین و برترین ثروت و گنج‌ها تقوا و پرهیزکاری بوده که باید با استخراج آن در دنیا و آخرت برای خود جایگاهی بلندمرتبه ایجاد کنیم.

وی افزود: انسان‌های پرهیزکار و باتقوا همواره مورد لطف ویژه خداوند قرار دارند و از بهترین بندگان در دنیا و آخرت به شمار می‌روند.

امام جمعه موقت گچساران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دیدگاه دین اسلام در خصوص جشن و شادی گفت: اسلام با جشن و شادی مخالف نبوده و طرفدار برگزاری جشن و شادی اما در محدوده دین و اعتقادات است.

صفایی وضعیت برگزاری جشن‌ها در تالارهای عروسی گچساران نگران‌کننده دانست و افزود: وضعیت برگزاری جشن‌های عروسی در تالارهای گچساران بسیار نگران‌کننده است.

وی تصریح کرد: بارها در این خصوص توسط بزرگان شهرستان تذکرات و هشدارها داده شد اما متأسفانه گوش شنوایی وجود نداشته است.

صفایی با طرح سئوالی متذکر شد: مسئولانی که در این خصوص مسئولیت دارند کجا هستند؛ چرا اعتراضی نمی‌شود؛ چرا از خدا نمی‌ترسند؟

امام جمعه موقت گچساران افزود: متأسفانه در بسیاری از اوقات صدای ساز و آواز تالارهای عروسی در گچساران تا نیمه‌های شب به گوش می‌رسد اما اعتراضی صورت نمی‌گیرد.

صفایی گفت: مسئولان وظیفه دارند در برابر اینگونه اعمال واکنش نشان دهند زیرا خون‌های زیادی برای پیروزی انقلاب اسلامی و از بین رفتن ناهنجاری‌ها ریخته شده است.

وی افزود: باید در این خصوص اقدامات لازم انجام شود که خدای ناکرده کار از کار نگذرد.

صفایی با اشاره به مبعث پیامبر(ص) و تبریک آن به همه نمازگزاران و مسلمانان اظهار کرد: مبعث پیامبر(ص) تحولی بزرگ در جهان ایجاد کرد؛ تحولی که سبب شکل‌گیری مبانی دینی و اعتقادی ما شده است.

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به 12 اردیبهشت روز معلم و کارگر عنوان کرد: معلم حق حیات دارد و همانند پدری در خانواده حرمت و احترام دارد.

صفایی در ادامه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با دانش‌آموزان و تأکید ایشان بر دقت و هوشیاری در جنگ نرم دشمن علیه نظام اسلامی بیان کرد: امروز دشمنان با هجوم فرهنگی و جنگ نرم سعی در تسخیر سنگرهای فرهنگی کشور دارند و اعتقادات جوانان ما را نشانه رفته‌اند.

وی در پایان عنوان کرد: امروز جوانان ما باید با پیروی از قرآن و ارزش‌های انقلابی در جبهه جنگ نرم علیه دشمن ایستادگی کرده و تنها مدافع نباشند بلکه به حمله نیز فکر کنند.

ارسال نظرات