خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا:

هفته عقیدتی بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ شهید مطهری است

خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع پایوران این سپاه، هفته عقیدتی سیاسی را بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ شهید مطهری(ره) دانست.
کد خبر: ۸۶۶۷۱۶۷
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام رجب احمدی گفت: این هفته بهانه خوبی برای احیا و بسط و گسترش حوزه فعالیت‌های فکری، فرهنگی، دینی و اعتقادی در مجموعه سپاه و بسیج است.
وی اظهار کرد:‌ دشمن دائماً به دنبال تخریب باورهای دینی ما در جامعه اسلامی است، بنابراین باید در سپاه و بسیج کارهای خوب، ارزشمند و جامعی برای مقابله با این نقشه‌های دشمن صورت گیرد.
حجت‌الاسلام احمدی با بیان اینکه رسالت امروز ما تفهیم قابلیت‌های دینی جامعه اسلامی است، افزود: شهید مطهری نماد ما در هفته عقیدتی ـ سیاسی است که در مقطعی از تاریخ کشور با همه وجود و خالصانه برای تفهیم باورهای دینی در مدارس، دانشگاه‌ها و محلات عمل کرد.
این مقام مسئول تأکید کرد: رسالت امروز ما همان رسالتی است که شهید مطهری در مقطعی از تاریخ بدون اینکه ابزار و امکاناتی در اختیار داشته باشد، انجام داد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا با اشاره به اینکه شهید مطهری به این باور رسید و رسالت شناس خوبی بود، خاطرنشان کرد: لازم است ما در این مقطع تاریخی احساس تکلیف کرده و در این مسیر برای اعتلای دین و حفظ حرمت و مبانی دینی، فرهنگی و اعتقادی در جامعه اسلامی گام برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها