خبرهای داغ:
در راستاي آشناكردن بسيجيان با نواها و آواهاي ملي مذهبي و بي ارزش نمودن آهنگ هاي بي مضمون غرب سايت تك آوا به همت بسيجي شهرستان خوي طراحي و راه اندازي شد.
کد خبر: ۸۶۶۷۱۲۲
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
طراح سایت تک آوا در گفتگوی خبری با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خوی گفت: در این برهه از زمان که کشورهای غربی سعی در کم رنگ کردن نوا ها و آهنگ های ملی مذهبی کشور عزیزمان را در سرلوحه اموردارند و قصد دارند آهنگ های بی مضمون ضد اسلامی ایرانی را که کاملا به سبک غربی است به خورد جوانان ما دهند، سایت تک آوا را طراحی و ایجاد نمودم.

مهدی عبدالمحمدی از بسیجیان حوزه شهید حبشی سپاه خوی در رابطه با دامنه فعالیت خویش گفت: از یک ماه پیش که به فکر ایجاد سایت با موضوعات و محتویات نواها، سرودهای ارزشی، حماسی افتادم، برنامه ریزی و طراحی اولیه سایت را انجام داده و با مسئول سایت سپاه خوی در این رابطه و نام سایت هماهنگ شدم.

وی ادامه داد: برادر ابراهیم حاجی قاسملو طی تماس های مکرر و تلاشهای بی بدیع خود با رده های مافوق در این زمینه در نهایت توانست مجوز ایجاد سایت به نام تک آوا را بگیرد و با مشارکت و همکاری هم چنین سایت را طراحی و ثبت نمودیم.

عبدالمحمدی با اشاره به موضوع سایت تصریح نمود: پخش آنلاین نوا در خود سایت همراه با کد پخش با فلش پلیمر مخصوص زیبا برای قرار دادن در سایت و یا وبلاگ می باشد؛که بخش دانلود و ساخت آنلاین کد را در آینده به سایت اضافه خواهیم کرد.

وی در پایان در رابطه با برنامه های آتی خود خاطر نشان کرد: در حال حاضر به فکر ایجاد سایتی تحت عنوان مجله الکترونیکی با محتوای پزشکی، علمی، آموزشی و آشپزی و... هستم.

ارسال نظرات