امام جمعه مهرشهر :

کارگران سربازان اقتصاد مقاومتی هستند / اجرای طرح امنیت اخلاقی و اجتماعی خواست عموم مردم جامعه است

حجت‌الاسلام رضایی گفت : ستون اصلی تولید کار، کارگر است. کارگران ماموران و سربازان اقتصاد مقاومتی هستند و برای تحقق آن دولت باید از ورود کالاهای خارجی که مشابهش در ایران وجود دارد جلوگیری کند و تولید داخلی را رونق بخشد.
کد خبر: ۸۶۶۷۱۱۳
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام یداله رضایی امام جمعه مهرشهر در خطبه اول سخنرانی خود با تبریک  27رجب سالروز مبعث پیامبر اکرم (ص)  اظهار داشت : پیامبر (ص) تربیت شده به وسیله خدا بودند و خداوند  فرشته ای برای تربیت الهی و ارزشهای انسانی ایشان گمارده بودند.لذا خداگرا و بری از بت پرستی بودند و عشق زیادی به عبادت و انس در تنهایی با خدا داشت.

وی جاهلیت عصر حاضر  را جاهلیت مدرن دانست و  تصریح کرد : تعریفی که حضرت علی (ع) از جاهلیت در نهج البلاغه ارائه می نماید، با  این وضع اسفباری که استعمارگران در جامعه بشری در غرب و شرق و حتی در منطقه ما به وجود آوردند  بی شباهت به دوران جاهلیت عصر پیامبر نیست فقط جاهلیت الان مدرن است آن زمان ارتباطات این قدر نبوده است ولی امروزه با این وسایل ارتباطی اتفاقاتی که می افتد تاثیرش را  در سراسر جهان می گذارد.

امام جمعه مهرشهر در خطبه دوم، در خصوص خلیج فارس  عنوان کرد: خلیج فارس بحر عظیمی است که از ازل بوده و تا ابد هم خواهد بود و ناپاکانی که آن را خلیج عربی می نامند کذاب هستند و خودشان می دانند که دروغ می گویند. خلیج فارس همیشه ازآن ایران است و انشاءالله هیچ دشمنی بر ایران سلطه نخواهد داشت.

وی کارگران را سربازان اقتصاد مقاومتی نامید و خاطرنشان کرد :  روز کارگر  را گرامی می داریم. مقام معظم رهبری تعریفی از کارگر دارند که هرکس برای اسلام و این مملکت کار کند و برای مبارزه با دشمنان کاری انجام دهد کارگر است. کارگران باید مورد حمایت قرار بگیرند و دولت باید از تولیدات داخلی حمایت کند. ستون اصلی تولید، کار کارگر است. اسفبار است که 60درصد کارگاهها و بنگاه های کوچک تعطیل شدند و تعطیلی به معنای درد و بیکاری کارگر ها است.

حجت‌الاسلام رضایی با تسلیت  شهادت شهید مطهری عنوان کرد:استاد  مطهری با زبانش مثل شمشیری برّان و قلمش در مقابل توطئه های انحرافی از دین دفاع می کرد. آثار او گنجینه ای بسیار ارزشمند تر از طلا است و سرشار از علم و دانش و معرفت می باشد.

وی اجرای  امنیت اخلاقی و اجتماعی را خواست عموم  مردم و جامعه دانست و تشریح  کرد : در  این طرح با توزیع کنندگان مواد مخدر، زورگیران و سارقان ، مزاحمان نوامیس مردم،  شرارت ها، رانندگی در حال  مستی و انجام حرکات خطرناک در بزرگراه ها و بدحجابی و ترویج کنندگان لاابالی برخورد می کنند.

امام جمعه مهرشهر در پایان گفت :ما از نیروی انتظامی و مجریان امنیت اخلاقی و اجتماعی دفاع می کنیم و نباید با این اقدامات با بی مهری رفتار شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار