پایوران ستاد سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز به منظور حفظ آمادگی جسمانی با حضور در ارتفاعات کرج به کوهپیمایی پرداختند.
کد خبر: ۸۶۶۷۰۶۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، صبح پنج شنبه پایوران ستاد سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز به منظور حفظ آمادگی جسمانی با حضور در ارتفاعات کرج به کوهپیمایی پرداختند.

کوه پیمایی پایوران سپاه استان البرز در ارتفاعات کرج برگزار شد+تصاویر
در این برنامه که به همت معاونت تربیت بدنی و بهداشت و درمان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز برگزار شد، از ساعات ابتدایی صبح پایوران با حضور در ارتفاعات شهرستان کرج و کوه پیمایی دوساعته از آب و هوای مناسب این ارتفاعات استفاده کرده و توانایی بدنی خود را ارتقا دادند.
کوه پیمایی پایوران سپاه استان البرز در ارتفاعات کرج برگزار شد+تصاویر
سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه استان البرز، در حاشیه این کوه پیمایی هدف از برگزاری این برنامه ها را حفظ و ارتقاء آمادگی جسمانی پایوران دانست و افزود:با توجه به اینکه حفظ و ارتقا آمادگی جسمانی جزو ضروریات زندگی پاسداران است طبق برنامه ریزی های به عمل آمده این قبیل برنامه ها در راستای ارتقای توان جسمانی پایوران هر هفته انجام می گیرد .


فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه فعالیت های جسمی و ورزش برای تمام نظامیان لازم است افزود: برای مقابله با دشمنان احتیاج است که از لحاظ جسمی قوی باشیم تا بتوانیم در مقابل دشمن رویارو شویم.

سردار استاد حسینی در پایان با عنوان اینکه اگر بدن ها سالم نباشد روح هم بیمار می شود، خاطرنشان کرد: ورزش برای میانسالان واجب و برای جوانان لازم است و امید است با تداوم اینگونه برنامه ها از لحاظ جسمی و روحی به سلامتی کامل دست یابیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها