خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته استان بیان کرد: فلسفه تشکیل سپاه از همان روز ولادتش دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انسانی بوده است.
کد خبر: ۸۶۶۷۰۵۹
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین در سخنرانی، پیش از خطبه های نمازجمعه این هفنه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج ضمن تسلیت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری(ره) بیان داشت: معلمان هم خود سرمایه هستند و هم سرمایه های این کشور را تربیت می کنند.
وی گفت: اگر نگاه به 37 سال گذشته انقلاب توجه داشته باشیم بحران های داخلی نظیر غائله های کردستان، خوزستان و توطئه های خارجی  مثل جنگ 8سال دفاع مقدس که به ما تحمیل کردند و بحران های منطقه ای امروز که در لبنان و عراق و سوریه و یمن و جاهای دیگر  شاهدآن هستیم خواهیم دید که سپاه در همه این بحران ها توانسته مانع بروز اتفاقات و خطرات سنگین را بگیرد و سپاه خود را به عنوان یک نیروی مقتدر در جهان معرفی کند.
حجت الاسلام معبودی با اشاره به فلسفه تشکیل سپاه گفت: فلسفه تشکیل سپاه از همان روز ولادتش دفاع از آرمان ها و ارزش های اسلامی و انسانی بوده است و به فرموده امام خامنه ای(مد ظلله العالی) سپاه این امتیاز را دارد که از آغاز ولادت حافظ ارزش های انقلاب اسلامی بوده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: سپاه بر اساس دفاع از ارزشها بوجود آمده است و اصل 150 قانون اساسی کشور نیز به آن اشاره کرده است که سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
این مقام مسئول روحیه جهادی را از دیگر عوامل اقتدار سپاه دانست و عنوان کرد: سپاه با روحیه جهادی خود کارها را پیش می برد و همانطور که می دانید بعد از جنگ در عرصه سازندگی و ساخت بسیاری از سدها، بسیاری از مباحث دانش های بنیادین و ساخت موشک ها و غیره .... بر اساس روحیه جهادی  توانسته خوش بدرخشد و رمز عبور سپاه از بحران ها بر سایه رو حیه جهادی است.
نماینده ولی فقیه در سپاه استان در ادامه اظهار داشت: سپاه یک موجود زنده است و به فرموده امام خامنه ای(مد ظلله العالی) سپاه و نیروهای سپاه یک موجود زنده ای هستند که این موجود زنده توانسته هم از خود و هم از حقوق مردم مظلوم جهان دفاع کند و اگر امروز سپاه همانند انقلاب اسلامی مورد بغض و کینه قرار می گیرد به خاطر همین موجود زنده بودن آن است.
وی با اشاره به جلسه اخیر سران کشورهای اسلامی در ترکیه تصریح کرد: متاسفانه برخی از سران بی عرضه و مرتجع اسلامی در منطقه در ترکیه جمع شده اند و حزب الله لبنان که به جهان عرب آبرو داده است و در مقابل تجاوزات صهیونیست ها ایستادگی می کند را به عنوان تروریست معرفی کرده اند.
حجت الاسلام معبودی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام بحران ها سربلند بیرون آمده است و وظیفه ذاتی خود را نجات ملت و ملت های مستضعف از چنگال انسان های خوناشام می داند.
وی بیان داشت: اگر دفاع جانانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه بسیج مردمی این کشورها از مردم مظلوم سوریه ، عراق . .. نبود به یقین به تعبیر سردار سلیمانی حتی علما و دانشمندان اهل تسنن نیز با داعش بیعت می کردند این داعشی که تصمیم گرفته بود همه شیعیان و اهل تسنن را بکشد و زنانشان را به بردگی ببرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین ابراز داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانند سایر نیروهای مسلح و بسیج قهرمان بر اساس تکلیف عمل می کند نه بر اساس منافع شخصی و یا گروهی و یا حزبی یعنی هرکجا که اقتضاء کند در همه زمینه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و..... بر اساس تکلیف عمل کرده است.
این مقام مسئول گفت: سپاه با داشتن پایه های اعتقادی که از اندیشه ها و قلم و زبان انسانهای دانشمندی چون شهید مطهری بهره گرفته است که این عامل او را از سایر نیروهای موجود در دنیا متمایز کرده است.
وی گفت: روحیه انقلابی و ایجاد آمادگی همه جانبه چه از نظر اعتقادی، چه از نظر تجهیزات نظامی سپاه را به عنوان یک نیروی آماده به کار و پابه کار معرفی کرده است که اگر دشمن کوچکترین حماقتی از خود نشان دهد سپاه در کنار بسیج عزیز و سایر نیروهای مسلح کشور جواب دندانشکنی را به آنها خواهد داد.


1001/30پ/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها