فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه لنده طرح های اجرایی بسیج سازندگی ناحیه لنده در سال 1394در این شهرستان را تشریح کرد.
کد خبر: ۸۶۶۷۰۵۰
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

سرگرد پاسدارعلی محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده ضمن تاکید بر اجرایی شدن منویات مقام معظم رهبری در باب اقتصاد مقاومتی همراه با اقدام و عمل اظهارکرد: سپاه پاسداران با انجام طرح های مختلف اقتصاد مقاومتی در حوزه های مختلف توانسته است علاوه بر رفع بخشی از بیکاری جوانان توانسته است زمینه تولید کشور را افزایش دهد.

 وی افزود: بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه لنده در سال 94توانسته است با اجرای طرح های مختلف اقتصاد مقاومتی در زمینه های کاشت گیاهان داروئی، دامداری و دامپروری، پرورش مرغ محلی و طرح های کشاورزی موفقیت های زیادی را کسب کند. 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه لنده تصریح کرد:اجرای طرح های مختلف تولیدی زودبازده همراه با اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم برای متقاضیان و ورود به عرصه تولید از مهمترین دستاوردهای این ناحیه در سال 94 بود.

وی تاکیدکرد: بیش از 130نفر در اردوی های هفت روزه جهادی در مناطق محروم شهرستان لنده حضور یافته و در زمینه های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و مسائل مذهبی مشارکت و آموزش های لازم را به متربیان و روستائیان ارائه کردند.

 محمدی اظهارکرد: در سال 1394 بیش از 1546نفر از حلقات طرح صالحین در قالب اردوی های یک روزه جهادی و برنامه های مختلف عمرانی و فرهنگی مشارکت مستقیم داشته اند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه لنده یادآورشد: بسیج سازندگی همه ساله با مشارکت آموزش و پرورش در برگزاری طرح هجرت درزمینه بهسازی و زیباسازی مدارس در سطح شهرستان لنده فعالیت مستمر داشته که در این طرح بیش از 130نفر از جوانان بسیجی خواهر و برادر مشارکت مستقیم داشته اند

 وی اظهارکرد: یکی از مهمترین اقدامات بسیج سازندگی ناحیه لنده حضور در عرصه کاشت گیاهان داروئی است که خوشبختانه در سطح شهرستان لنده بیش از 25نفر مشغول فعالیت هستند.

محمدی در ادامه به برگزاری کلاس های نهضت سوادآموزی در ناحیه اشاره کرد و گفت: بیش از 30نفر در کلاس های سوادآموزی و در دوره های تحکیم، انتقال و سوادآموزی با همکاری آموزش و پرورش شهرستان لنده مشارکت داشته اند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه لنده به برگزاری دو همایش علمی کردن کشاورزی وکاشت ارگانیک در این شهرستان با حضور کارشناسان و کشاورزان شهرستان اشاره کرد.

محمدی اظهارکرد: امیدواریم با اقدام و عمل در زمینه اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی بتوانیم مشارکت حداکثری مردم در اجرای فعالیت های اقتصادی با همکاری بانک مهراقتصاد فراهم کنیم.

ارسال نظرات