خبرهای داغ:
سرگرد حسین خدادادی: بسیجیان شیعه و سنی شهرستان درمیان که در گردان های بیت المقدس سازماندهی شده اند ضمن اعلام آمادگی و بصیرت پیام وحدت خودشان را به گوش دشمنان قسم خورده کشور می رسانند و منتظر فرمان رهبری هستند.
کد خبر: ۸۶۶۶۹۶۸
|
۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، فرمانده سپاه درمیان در افتتاحیه رزمایش راهیان بیت المقدس شهرستان مرزی درمیان گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدانند بسبجیان، پاسداران، سربازان و دیگر نیروهای مسلح و آحاد مردم درمیان با قدرت از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد و روحیه شهادت طلبی، ایثار و فداکاری زنده و پویاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان این رزمایش را در سه بخش عملیات تاخیری ؛ امداد و نجات و پدافند غير عامل عنوان کرد و گفت: عملیات تاخیری با هدف گرفتن زمان در مواقع تهدید دشمن در منطقه جاده اسدیه به گزیک و عملیات امداد و نجات و پدافند غیرعامل نیز با هدف کمک‌رسانی مردمی در روستای اشک برگزار خواهد شد.

وی افزود :  بسیجیان شیعه و سنی شهرستان درمیان که در گردان های بیت المقدس سازماندهی شده اند ضمن اعلام آمادگی وبصیرت پیام وحدت خودشان را به گوش دشمنان قسم خورده کشور می رسانند و منتظر فرمان رهبری هستند.

وي مهمترين  هدف و دستاورد اين رزمايش را، لبيك بسيجيان به نداي رهبري ، وحدت شیعه وسنی، تقويت انگيزه جهادي  و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در بين بسيجيان اين شهرستان خواند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان اظهار داشت: امروز در گردان های بیت المقدس دانش آموزان، دانشجویان، کاسب بازار، کشاورز، کارگر، کارمند و... حضور دارند  که داوطلبانه اعلام آمادگی کرده و از وقت و اوقات فراغتشان زده‌اند تا در اختیار سازمان قرار بگیرند و به نظر من این نقطه قوتی برای نظام جمهوری اسلامی است که  مردم حضور دارند هیچ گونه محدودیتی  وجود ندارد و می شود آن را به رخ دشمنان کشید.

وی در پایان دلیل حضور و اقتدار که مفهوم هوشیاری، بصیرت و دشمن‌شناسی بسیجیان است را ایجاد ناامیدی و یاس در دل دشمنان و بدخواهان عنوان کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها