رئیس هیات ورزش های همگانی کهگیلویه و بویراحمدگفت:دو میلیارد ریال کمک غیرنقدی برای برگزاری همایش های پیاده روی و مسابقات ورزشی از دستگاه های مختلف اجرایی استان دریافت شد.
کد خبر: ۸۶۶۶۹۱۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷

محمدعلی رهامی افزود: هیات ورزش های همگانی کهگیلویه و بویراحمد حامی مالی ندارد و برخی نهادهای دولتی این استان نیز گاهی اوقات حمایت های مالی و یا غیرنقدی از آن می کنند.

وی بیان کرد: پارسال 120 همایش پیاده روی، 110 مسابقه ورزشی و چهار کلاس مربیگری درجه سه از سوی هیات ورزش های همگانی کهگیلویه و بویراحمد در استان برگزار شد.

رهامی اظهار کرد: سال گذشته 30 نشست با مدیران اجرایی کهگیلویه و بویراحمد و 910 دقیقه برنامه رادیویی برای معرفی و ترویج روزافزون ورزش همگانی در این استان اجرا شد.

وی عنوان کرد: مهمترین برنامه های پیش بینی شده امسال هیات ورزش های همگانی کهگیلویه و بویراحمد شامل برگزاری 150 همایش پیاده روی و دو همایش پیاده روی با حضور شبکه سوم سیما و مسئولان فدراسیون، برگزاری 12 کلاس آموزشی، برگزاری 150 مسابقه ورزشی، انعقاد تفاهم نامه همکاری با صدا و سیمای مرکز استان برای معرفی و گسترش هر چه بیشتر ورزش همگانی و جذب اعتبار از طریق خیرین ورزش، حامیان مالی و برخی دستگاه های اجرایی استان است.

در این نشست جهانبخش ایزدپور مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با حکم علی مجدآرا رئیس فدراسیون ورزش های همگانی عضو شورای راهبردی این فدراسیون شد.

ارسال نظرات