ورود فوتبالیستهای جاعل به تیم ملی ممنوع

جانشین اداره سرمایه های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ورود بازیکنان فوتبالی که کارت پایان خدمت خود را جعل کرده بودند به تیم ملی ممنوع است.
کد خبر: ۸۶۶۶۹۱۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرتیپ موسی کمالی گفت: در سال های 91 و 92 تعدادی از فوتبالیست ها با جعل و دستکاری کارت خدمت گرفته بودند شناسایی شدند و کارت های خدمت و معافیت آنان ابطال شد و برای خدمت سربازی نیز معرفی شدند که اکنون درحال انجام خدمت هستند.
 
وی گفت: پرونده این متخلفان تکمیل و به مراجع قضایی فرستاده شد تا به جرم آنها رسیدگی شود.
 
سردار کمالی با بیان اینکه اخیرا پرسش هایی درباره لزوم فعالیت آنها در تیم ملی مطرح شده است، افزود: این افراد به هیچ وجه حق همراهی با تیم ملی را تا پایان دوره خدمت سربازی ندارند و به هیچ واسطه ای توجه نخواهد شد و مساعدتی نیز صورت نخواهد گرفت چرا که کمک به این افراد حمایت از مجرم و متخلف است و این گونه اقدام یک تبلیغ خواهد بود چرا که این افراد تفاوتی با سایر مردم ندارند.
 
وی تصریح کرد: تنها یک راه برای همراهی این بازیکنان با تیم ملی وجود دارد و آن اینکه خدمت سربازی را به اتمام برسانند و کارت پایان خدمت بگیرند و از نیروهای مسلح ترخیص شوند.
 
سردار کمالی گفت: بازیکنان متخلف و مجرم در مجموع 56 نفر و 18 نفر آنها از چهره های معروف بودند که هم اکنون در تیم هایی همچون تراکتورسازی و ملوان درحال خدمت هستند و یک نفر (مهرداد پولادی) نیز در خارج از کشور حضور دارد.
 
جانشین اداره سرمایه های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه برخی اشخاص حقیقی و حقوقی و مربیان درخواست حضور این افراد در تیم ملی کرده‌اند، تاکید کرد: به هیچ وجه به این درخواست ها توجه نمی شود چرا که افکارعمومی نیز نگاه مساعدی به این مساله ندارد و آن را تبعیض می داند بنابراین آنها باید خدمت خود را به پایان برسانند.
 
سردار کمالی در پاسخ به این پرسش که آیا جاعلان کارت خدمت علاوه بر دوره سربازی مشمول جرایم دیگر نیز می شوند، گفت: این بازیکنان دو دسته هستند یک دسته اضافه خدمت ندارند اما دسته دیگر کسانی هستند که بعد از 22 بهمن 93 به خدمت اعزام شده اند که اینها علاوه بر خدمت معمولی 21 ماهه 6 ماه نیز اضافه خدمت دارند که باید تحمل کنند.
 
وی افزود: اخیرا برخی افراد در رسانه ها مطرح می کنند که اضافه خدمت فلان بازیکن بخشیده شده درحالیکه چنین نظری تاکنون درباره اضافه خدمت آنان مطرح نشده بلکه باید اضافه خدمت را سپری و تحمل کنند.
 
سردار کمالی درباره وضعیت مهرداد پولادی نیز تصریح کرد: این بازیکن باید در هر شرایطی خدمت کند و راهی برای فرار از سربازی وجود ندارد.
ارسال نظرات