عقيدتي سياسي ناحيه مقاومت بسيج شهرستان نيشابور به مناسبت هفته عقيدتي سياسي در سپاه و بسيج و هفته گراميداشت مقام معلم بيانيه‌اي صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۶۶۸۸۶
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، بسيج نيشابور در هفته عقیدتی سیاسی بیانیه ای را صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:  

 بسم الله الرحمن الرحیم

والذينَ جاهدوا فِيناَ لَنَهديَنًّهُمٌ سُبُلَنَا وَ إِنَّ الله لَمَعَ المُحسِنينَ: و آنان كه در راه خدا با خلوص نيت جهاد مي كنند قطعاً به راه هاي معرفت و لطف خويش آنان را هدايت مي كنيم و هميشه خداوند با نيكوکاران است. (سوره عنكبوت آيه 69)

دوازدهم ارديبهشت ماه يادآور شهادت جانگداز فيلسوف فرزانه، فقيه وارسته و عالم به زمان كه به حق از سنگر بانان هميشه بيدار اسلام و از بزرگترين معماران بناي فكري و ايدئولوژيك انقلاب اسلامي است كه با الهام از فروغ انديشه امام(ره) و تبعيت محض از ولايت فقيه در مصاف تمام عيار با جريان هاي فكري منتهي به ايام پيروزي انقلاب اسلامي از جمله جريانهاي روشنفكري الحادي و تفكرات ماركسيستي و التقاطي، تحجر و ترويج اسلام منهاي روحانيت قرار گرفته بود و با همه آن‌ها عالمانه مبارزه كرد.

امروز كه فرهنگ منحط و ليبرال دموكراسي غربي با برخورداري از حمايت ابر سرمايه‌داري صهيونيسم و ال سعود، مديريت استكبار جهاني خصوصاً امريكا كه در جريان است، جنگ نرم و تهاجم همه جانبه اي را عليه هويت و موجوديت اسلام و انقلاب و ارزش هاي ديني سازماندهي و عملياتي كرده اند می طلبد، بيش از گذشته از انديشه و روش‌هاي مبارزاتي آن شهيد و الامقام در رويارويي با مكاتب الحادی و شبيخون فرهنگي نظام سلطه به کار برده شود.

فلسفه نام گذاري سالروز شهادت آيت ا... مطهري به عنوان هفته عقيدتي سياسي در سپاه و بسيج نيز بخاطر پيوند عميق معنوي اعتقادي پاسداران انقلاب اسلامي و بسيجيان با افكار و شخصيت نافذ و جريان سازان فيلسوف بزرگ در عرصه هاي پرخطر ماموريت‌هاي محوله به سپاه مي‌باشد.

ما پاسداران و بسيجيان در پيشگاه خداوند متعال و شهدای عزیز عهد و پیمان بسته ایم تا آخرين  نفر و آخرين نفس و آخرين قطره خون خويش آماده دفاع همه جانبه از  اسلام و حريم اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام  به انقلاب و ولايت فقيه باشيم كه ثمره آن به حمد الله امنيت پايدار نظام مقدس جمهوري اسلامي ایران در دنیای ناامن امروزی است، گواه آن شهادت مدافعان حرم از جمله سردار ولایتمدار سپاه اسلام سرتیپ دوم پاسدار حاج محسن قاجاريان مي باشد و ما در این برهه حساس با تمام قوا به حول و قوه الهی آماده ايم كه اگر كوچكترين تعرضي از طرف آمريكا و ايادي آن نسبت به اين آب و خاك صورت گيرد با فرمان ولي امر مسلمين تمام پايگاه‌هاي آمريكا و رژيم جعلي اسرائيل را در منطقه در دقايق اوليه اين نبرد با خاك يكسان نموده و آرامش را در تمام نقاط کره زمین از آن‌ها سلب خواهیم کرد.

   

ارسال نظرات
پر بیننده ها