خبرهای داغ:
فرمانده ی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان:

دشمنان تلاش می کنند انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی موفق به دنیا معرفی نشود

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت : دشمنان تلاش می کنند که انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی موفق درتمدن سازی معرفی نشود و با ابزار های مختلف در پی ضربه زدن به اقتصاد ما به عنوان یکی از مولفه های مهم در تشکیل تمدن هستند
کد خبر: ۸۶۶۶۸۷۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۷
دشمنان تلاش می کنند انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی موفق به دنیا معرفی نشود

سردار غلامرضا سلیمانی در همایش رو قشر بیسج فرهنگیان که در گلستان شهدا اصفهان برگزار شد با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی وتفکر و منطق و اندیشیدن بودافزود: همان طوری که اسلام از ابتدا با منطق و استدلال و دعوت به اندیشیدن و تفکر آغاز شد انقلاب اسلامی هم یک انقلاب با منشا تفکر ، آزادی و صلح یک سرفصل جدیدی را در جهان اسلام آغاز کشود.

فرمانده ی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان افزود: متاسفانه دنیای استکباری که از گذشته های بسیار دور سر ستز با اسلام داشت دشمنی خود را آغاز کرد و شاید شهادت استاد فرزانه سرآغاز این حرکت خصمانه بود .

غلام رضا سلیمانی: با بیان اینکه ما دورانی را که از سر گذراندیم که شاهد شکل گیری تمدن اسلامی در تاریخ بوده ایم خاطر نشان کرد: دنیای سر برآورده از قرون وسطای غرب با دستیابی به علوم شکل گرفته در تمدن اسلامی توانست یک رنسانسی را ایجاد کند و به یک قدرت علمی دست یابد.

وی افزود: زمانی که غرب به این قدرت علمی دست پیدا کرد این قدرت را صرف استعمار وقتل و غارت مسلمانان قرار داد.

سردار سلیمانی گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با احساس خطری که غربی ها از گسترش اسلام در دنیا احساس کردند این فشار ها را با شکل های نوینی گشترش دادند و ما امروز می بنیم که در سراسر دنیا این تجاوز با شکل های مختلفی صورت گرفته است واگر عده ای هم به نام اسلام شمشیر خون ریزی را به دست گرفتند به تبع برنامه ریزی نظام استکباری است.

وی با بیان اینکه پیشرفت های علمی غرب مدیون علوم منتقل شده از اسلام بوده گفت:آنها هیچ کمکی به مسلمانان و بشریت نکردند واگر می بینید ما با مرارت های بسیار به پیشرفت هایی دست یافتیم خلاف میل آنها بوده و آنها غیر از سنگ اندازی و غارت کار دیگری انجام ندادند.

فرمانده ی سپاه صاحب الزمان (عج) با بیان اینکه نظام استکباری حتی به مردم خود هم رحم نمی کند گفت: فقط در جنگ های استقلال امریکا شش میلیون نفر از مردم کشته شدند و در جنگ های اول و دوم جهانی دهها میلیون نفر در کشور های مختلف کشته شدند و این کارنامه ی سیاه نظام استکباری صهیونیستی را نشان می دهد.

وی با تبین اینکه زیر ساختی که در غرب به عنوان قدرت حاکمیتی در غرب شکل گرفته نظام صهیونیستی است افزود: اگر امروز مقابله ی با یک درصد صهیونیست در قدرت آمریکا به شدت سرکوب شد ناشی از این تفکر بود که آنها حتی برای جان شهروندان خود هم ارزش قائل نیستند.

غلامرضا سلیمانی یاد آورشد: انقلاب اسلامی با محور حوزه و انشگاه و آموزش پرورش و با میدان آمدن فرهنگیان و دانش آموزان شکل گرفت و امام عزیز(ره) این انرژی ناشناخته را که توسط خود ما هم مغفول مانده بود آزاد کرد و به میدان آورد.

فرمانده ی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: هنوز حوادث بزرگ یگری در این دنیا متاثر از این انقلاب خواهد آمد که قدرت تحلیلی صاحب نظران بزرگ هم نمی تواند آن را پیش بینی کند همانطوری که خیلی از اتفاقات در طول این 35 سال وهمچنین جایگاه فعلی انقلاب اسلامی برای خیلی ها قابل پیش بینی نبود.

وی در ادامه تاکید کرد: این خلق قدرت فکر در سایه سار مکتب تشیع و تعلیم وتربیت امام عزیز (ره) و مقام معظم رهبری (حفظه الله)شکل گرفته و با وجود اینکه غربی ها از همه ی مولفه های قدر ت استفاده کرده اند نتوانستند در مقابل این قدر ت که تکیه اش بر قرآن مجید و ایمان انسان های انقلابی است کوچک ترین پیروزی بدست بیاورند.

سلیمانی گفت: دشمان زمانی از قدرت سخت استفاده کردند ،زمانی از قدرت نیمه سخت و و زمانی از جنگ نرم و الآن هم همه مولفه های قدرت را تلفیق کردند و با نام قدرت هوشمند و متناسب با شرایط منطقه و جهان با انقلاب اسلامی مقابله می کنند.

سردار سلیمانی گفت : سیاست، امنیت ، جفرافیای مستعد واخلاق و معنویت از مولفه های تمدن سازی ایی هستند که نظام اسلامی آنها را دارد و دشمنان که تلاش می کنند که انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی موفق درتمدن سازی معرفی نشود با ابزار های مختلف در پی ضربه زدن به اقتصاد به عنوان یکی از مولفه های مهم در تشکیل تمدن هستند.

وی تاکید کرد: و شعاری که مقام معظم رهبری(حفظه الله) به عنوان شعار سال بیان فرمودند ناظر به همین جنگ پیچیده ای است که غربی ها و نظام استکباری علیه اانقلاب اسلامی طراحی کرده اند.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: ما باید با تکیه بر فرهنگ انقلاب اسلامی که زیرساخت نظام ما است و به وسیله راهبرد اقتصاد مقاومتی در این جبهه پیروز شویم و این حرکت نیاز به فرهنگ سازی دارد که فرهنگیان عزیز و بسیجیان فرهنگی باید در این عرصه پیشتاز باشند.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در پایان گفت: اینجا هم انشا الله با تفکر بسیجی و انقلابی که هرجا قرار گرفت پیشرفت هایی را در آنجا برای ما حاصل کرد در شکل گیری یک اقتصاد بومی ملی موفقیت نصیب ملت ایران خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات