جلسه هماهنگي براي برگزاري يازدهمين يادمان شهداي گمنام دانشگاه آزاد اسلامي بافق و هشت شهيد دانشجوي اين شهرستان، برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۶۸۳۷
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق، حجت الاسلام سليماني امام جمعه بافق، بر برگزاري هر چه باشكوه تر اين مراسم تاكيد كرد و با اشاره به اينكه شهر بافق و دانشگاه آزاد اين شهر در تدفين شهداي گمنام پيشگام بوده اند، خواستار توجه بيشتر و جدي تر مسئولان به اين يادمان شد.

سيد مهدي طلايي مقدم؛ فرماندار بافق نيز در اين جلسه بر اهميت زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا تاكيد كرد و اين امر را موجب بيمه شدن جامعه و انقلاب از انحراف دانست و افزود: بايد تلاش كنيم تا با شيوه هاي نو و تازه بتوانيم راه شهدا و ياد آن بزرگواران را در جامعه زنده نگه داريم.

در ادامه عباسی مسئول بسیج دانشجویی ابتدا با عرض خیر مقدم ، به تشریح برنامه ها پرداخت و گفت سخنران یادواره حجت السلام جوشقانیان از علمای حوزه و دانشگاه و اساتید سیره شهدا خواهد بود .

مراسم پرده خوانی مدافعان حرم حجت السلام و المسلیمن جلالیان به یاد شهید دانشجویی مدافع حرم شهید محمد خانی ، مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و مداحی کربلایی مرتضی صفایی از مداحان معراج شهدای اهواز می باشد.

احمدعليزاده فلاح مسئول دفتر فرهنگ اسلامي واحد بافق تفاوت يادمان امسال را در توجه به فعاليت هاي فكري به عنوان كار جنبي براي اين يادمان دانست و از همه حاضران خواست تا در برگزاري يادمان امسال نيز همكاري نمايند.

در آخر اين جلسه هماهنگي هاي لازم براي هر چه باشكوهتر برگزار شدن يادمان شهدا گمنام دانشگاه آزاد اسلامي بافق كه در تاريخ 14 ارديبهشت امسال در محل گلزار شهداي گمنام دانشگاه برگزار مي شود بعمل آمد.

 اين جلسه در محل دفتر امام جمعه شهرستان بافق و با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعي از مسئولان محلي به همراه مسئول بسيج دانشجويي برگزار شد.


ارسال نظرات