خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی:
فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: افرادی که از ولایت تبعیت می کنند مصداق افرادی است که با حضرت نوح(علیه السلام) وارد کشتی شدند و نجات یافتند.
کد خبر: ۸۶۶۶۷۶۰
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سردار غیاثی، صبح امروز در جمع دانشجویان طرح ولایت استان با تبریک ایام ماه رجب اظهارداشت: دانشجویان و طلاب نیروهای مجاهد انقلاب اسلامی هستند که در سنگر دین و علم می توانند از اسلام وانقلاب دفاع کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه رجب، شعبان و رمضان سه ماه نیایش با خداست ، گفت:این ماه ها یک فصل شگفت انگیز برای عبادت همه ما می باشد که هر چه داریم از این سه ماه برای خود توشه برداریم.

وی با اشاره به اینکه مهمترین وظیفه ما ولایت مداری وافراد ولایت مدار هیچ گاه دچار شکست نمی شوند،عنوان کرد: ملاک افرادی که از ولایت تبعیت می کنند مصداق افرادی است که با حضرت نوح(علیه السلام) وارد کشتی شدند و نجات یافتند.

سردار غیاثی با اشاره به اینکه برخی از خواص در جامعه هستند که از امام خود تبعیت نمی کنند و باید بدانند که قطعا به هلاکت خواهند رسید، عنوان کرد: مهم نیست در وابسته به کدام شخص یا اشخاص در جامعه باشیم یا چه مسئولیتی در جامعه عهده دار باشیم مهم آن است که ولایت مدار خوبی باشیم.

وی با اشاره به اینکه امام عصر(عج) صاحب همه دلهاست‌، ادامه داد: این انقلاب را حضرت مهدی(عج) هدایت میکنند و به و در حال حاضر این انقلاب رهبری امام عصر(عج) و نایب عام ایشان هدایت می شود.

غیاثی عنوان کرد: ماه رجب نهر، ماه شعبان دریا و ماه رمضان اقیانوس است، گفت: رجب به معنای سوار شدن بر کشتی ولایت و رمضان رسیدن به آن است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان سپاه و بسیج مولود امام خمینی(ره) هستند که الگوی آن برگرفته از کربلاست، افزود: امام عصر (عج) هستند که نیروهای انقلابی را تربیت کرده اند که در عصر ما حتی امام خمینی (ره) و امام خامنه ای با امام عصر (عج) ارتباط داشته و دارند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: به وسیله امام رمان(عج) فتنه هایی که در انقلاب رخ می دهد خنثی می شود و این انقلاب به رهبری ایشان هیچ گاه دچار شکست نخواهد شد.

انتهای پیام/ 14

ارسال نظرات
پر بیننده ها