رییس سازمان بسیج کارگری استان زنجان:

انضباط کاری، یکی از مباحث مهم در موضوع کار و کارگری

انضباط کاری یکی از مباحث مهم در موضوع کار و کارگری است که ما توجه جدی به آن داریم.
کد خبر: ۸۶۶۶۷۴۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رییس سازمان بسیج کارگری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال اقتصاد مقاومتی نام نهادند، قصد داریم با جدیت این کار را دنبال کنیم که در سال گذشته 1873 ساعت کاری، کار به صورت احسان انجام شده است.

رسول اکبری افزود: اعتقاد داریم اگر وجدان کاری در تولید حکم‌فرما باشد، به طور یقین این تولید با کیفیت خواهد بود و مصرف کننده داخلی را به استفاده از آن تشویق می‌کند.

وی اظهار کرد: سازمان بسیج کارگری از 45 پایگاه و حدود 8 هزار نفر تشکیل شده و فعالیت‌ها بیشتر در موضوعات فرهنگی، اقتصادی و برنامه‌هایی سازمانی است.

اکبری با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی، عنوان کرد: همچون سالهای پیش ما طرحی را بنا کردیم به نام شیفت ایثار که بسیجیان در اضافه کاریهای خود حداقل یک ساعت ایثار کرده و هزینه نمی‌گیرند.

وی با تاکید بر ارتقای بهره‌وری، ابراز کرد: به دنبال کاهش هزینه‌ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی هستیم.

اکبری با اشاره به اینکه ما در بحثهای فرهنگی و ورزشی حضور فعال داریم، خاطرنشان کرد: بسیجیان ما در همه زمینه‌های ورزشی از جمله شنا، تیراندازی، فوتسال، تنیس روی میز و دارت حضور چشمگیر دارند.

وی به برگزاری حلقه‌های صالحین اشاره کرد، افزود: تمامی پایگاه‌های ما فعال است و این حلقه‌های صالحین بیشتر در موضع وجدان کاری، انضباط کاری و محکم‌کاری است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: انضباط کاری نیز یکی از مباحث مهم در موضوع کار و کارگری است که ما توجه جدی به آن داریم.

رییس سازمان بسیج کارگری استان زنجان اظهار داشت: ما برنامه‌های مختلفی نیز در هفته بسیج، هفته دفاع مقدس و دهه فجر داریم که بسجیان ما در این مراسمات حضور فعال دارند.

ارسال نظرات