خبرهای داغ:
مراسم تودیع و معارفع مسئول سازمان بسیج دانش آموزی با حضور سردار شاهرخی و سالار قاسمی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۶۷۱۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین: جلسه پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان با حضور سردار شاهرخی فرمانده سپاه استان، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین و کارشناسان در سالن جلسات آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد.

سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: خوشحالیم که در ماه پر خیر و برکت رجب و هفته گرامیداشت مقام معلم در آموزش و پرروش در خدمت مدیرکل و همکارانشان هستیم.

بیش از 70 درصد جامعه فرهنگیان بسیجی هستند

وی افزود: آینده جامعه در گرو تربیت نسلی است که توسط شما صورت می گیرد، دو شهید شاخص استان و کشورمان شهیده رقیه رضایی و شهید قدرت اله چگینی دو شهید فرهنگی هستند که به عنوان شهدای شاخص سال تعیین شده اند.

فرمانده سپاه استان خاطر نشان کرد: این عزیزان چهره های هستد که در عرصه های مختلف نقش آفرین بودند، الگو هستند و ان شاء اله امسال بتوانیم این دو شهید را به جامعه معرفی می کنیم و با استمداد از ارواح ملکوتی آنها راه خویش را روشن می سازیم.
بیش از 70 درصد جامعه فرهنگیان بسیجی هستند

سردار شاهرخی تصریح کرد: فلسفه تشکیل بسیج استمرار انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی بی بدیل و غیر قابل جایگزین است، بسیج مجموعه ای از کل ملت با هدف پاسداری از نظام و انقلاب اسلامی است، بسیج یک تفکر است، می شود معلم بود و بسیجی هم بود.

وی اضافه کرد: بیش از 70 درصد جامعه فرهنگیان بسیجی هستند، باور بسیجی بودن از وظایف مدیران مدارس است که باید به آن ارزش قادل شد.

سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین نیز طی سخنانی در این جلسه گفت: باید ضمن توجه به سایر تشکل ها، به بسیج دانش آموزی توجه ویژه ای داشته ایم، ما به دانش آموزان باید در قالب فرهنگی بیشتر توجه کنیم.

وی افزود: دو بحث کلیدی شامل نماز و نشاط در آموزش و پرورش استان دنبال می شود، تربیت و نماز باید همراه با نشاط باشد، هر خروجی برنامه ای باید همراه با تربیت باشد، تلاش می شود طرح های بسیج دانش آموزی با کیفیت در مدارس اجرا شود.
بیش از 70 درصد جامعه فرهنگیان بسیجی هستند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: تلاش می کنیم دستگاه آموزش و پرورش را در اردوهای راهیان نور مورد ارزیابی دقیق قرار دهیم و این اردوها با کیفیت انجام شود.
در پایان مراسم رضا ابراهیمی به عنوان مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه استان قزوین و جناب سرهنگ محمد اسماعیل طاهرخانی به عنوان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان معرفی شد.


1001/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها