خبرهای داغ:

مصرف بیش از4 میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در استان طی سال 94

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین از مصرف 4 میلیارد و 292 میلیون متر مکعب گاز طبیعی در سطح استان در سال 94 خبرداد.
کد خبر: ۸۶۶۶۶۸۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ، مهندس اسماعیل مفرد بوشهری با اعلام مصرف4 میلیارد و 292 میلیون متر مکعب گاز در سال 94، از افزایش 19 درصدی مصرف گاز استان نسبت به سال 93 خبر داد و این افزایش مصرف را بیشتر در ارتباط با مصرف نیروگاه دانست.
بوشهری میزان گاز تحویلی به نیروگاه برق شهید رجایی در سال 94 را  2 میلیارد و155 میلیون متر مکعب گاز اعلام کرد که با افزایش 60 درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل رکوردی در تحویل گاز به این نیروگاه ثبت شده است. وی مقدار گاز تحویلی به نیروگاه در سال 94 را معادل 50 درصد مصرف استان دانست و اظهار امیدواری نمود در سال 95 این مقدار نیز افزایش یابد.
مدیر عامل شرکت گاز در ادامه افزود: در سال 94 مقدار مصرف در بخش های خانگی 864 میلیون متر مکعب بوده است که نسبت به میزان مصرف مدت مشابه سال قبل ، افزایش جزئی نیم درصدی داشته است که با توجه به افزایش تعداد مشترکین ، این موضوع نشان از توجه مردم عزیز استان به مقوله مدیریت مصرف انرژی دارد.
بوشهری همچنین از مصرف 930 میلیون متر مکعبی گاز توسط صنایع استان در سال 94 خبرداد و اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی های صورت پذیرفته بتوان با سرعت بیشتری زیر ساخت های لازم برای بهره گیری حداکثری بخش صنعت استان از نعمت گاز را فراهم نمود. بوشهری با اشاره به این موضوع که بهره گیری صنایع استان از گاز علاوه بر مزایای زیست محیطی ، کاهش هزینه های تولید و متعاقب آن رونق اقتصادی را به دنبال خواهد داشت تاکید کرد گازرسانی به صنایع از اولویت های شرکت گاز در سال 95 می باشد که با جدیت در مجموعه گاز استان پیگیری می شود.

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها