خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: متاسفانه برخی از مسئولین تحصيل كرده غربي كمتر به فرمايشات امام خامنه اي(حفظه الله) و توان داخلي در مباحث اقتصادمقاومتي توجه دارند، نگاه غرب گرايانه داشته و نمي توانند ايران را باور كنند.
کد خبر: ۸۶۶۶۶۷۵
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴

حسین میری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار داشت: تحقق شعار اقتصاد مقاومتي با پويا نمودن سرمايه هاي داخلي صورت مي گيرد.

وی با اشاره به اينكه 12الي13سال است كه امام خامنه اي(حفظه الله) تاكيد برموضوع اقتصادمقاومتی دارند، عنوان کرد: متاسفانه عدم باور بسياري از مسئولان واتكاء به خارج و به خطر افتادن بسياري از رانت خواران باعث عدم تحقق اين شعار هم شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه افزود: می توانیم با استفاده از توان داخلي، جلوگیری از راه هاي نفوذ دشمن، پويا كردن سرمايه وظرفيت داخلي، به ظهور و بروز رساندن و اتكاء به داخل اعم از نيرو و تجهيزات تا حد ممكن اقتصاد خود را شكوفا كنيم.

وی با بیان اینکه مسئولان ما كمتر به فرمايشات امام خامنه اي(حفظه الله) و توان داخلي در مباحث اقتصادمقاومتي توجه دارند تصریح کرد: متاسفانه تحصيل كردگان غربي نگاه غرب گرايانه داشته و نمي توانند ايران را باور كنند.

میری با اشاره به اينكه اسلام تاكيد بر توان مسلمانان و مبارزه با فقر دارد گفت: ظرفيت ايران بسيار بالاست. باید از ظرفيت مردم براي شناسايي ظرفيت هاي محلي مناسب استفاده كرد و ظرفيت هاي بالقوه مناطق را با کارگاه هاي زود بازده و كوچك و پراكنده بالفعل تبديل كرد و جهان اسلام را نيز به راحتي مي توان كمك كرد و ياري رسان آنان در شكوفايي استعداد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها