خبرهای داغ:
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان و شهرستان‌های قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۶۶۶۳
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین ، سعید رحیمی در جلسه ستادی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین که صبح امروز با حضور مسئولان این اداره‌کل در سالن کنفرانس اداره‌کل اوقاف و امور خیریه این استان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این دوره از مسابقات ترویج قرآن، فراگیر ساختن معارف قرآن در جامعه است.
وی افزود: سوق دادن جامعه به سمت عمل به قرآن و زمینه‌سازی آن یکی از مهمترین رویکرد اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین است که با برگزاری مسابقات قرآنی نقش مهمی را در این راستا ایفا می‌کند.
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه به عنوان متولی برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی قرآن کریم در کشور با برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم سهم بسزایی را در ترویج فرهنگ و معارف قرآن کریم در بین اقشار مختلف جامعه ایفا می‌کند، یادآور شد: آمار شرکت‌کنندگان در سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم 6 هزار نفر هستند که این مسابقات در شهرستان‌های استان قزوین برگزار می‌شود.
رحیمی با اشاره به تاریخ برگزاری مسابقات سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در شهرستان‌های استان قزوین مطرح کرد: این مسابقات در استان قزوین 22 اردیبهشت و شهرستان قزوین نیز 23 اردیبهشت ماه جاری در گروه خواهران و برادران برگزار می‌شود.
این مسئول بیان کرد: مکان برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران در امامزاده اسماعیل (ع) و برادران نیز در امامزاده حسین (ع) شهر قزوین برگزار می‌شود.
دبیر سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قزوین با بیان اینکه برگزاری این دوره از مسابقات در  29 تیر ماه سال جاری در سالن باران شهرستان آبیک برگزار می‌شود، اضافه کرد: سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم در 27 و 28 تیر ماه سال جاری در تاکستان بقعه سیدعلی شارینی نیز برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.
رحیمی عنوان کرد: سی و نهمین دوره مسابقات قرآن کریم 26 تیر ماه سال جاری در بویین‌زهرا (خواهران سالن اندیشه و برادران مسجد جامع بویین‌زهرا)، 30 و 31 شهرستان البرز سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها