"نمایندگان هماهنگ با ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی را برگزینیم"

مجلسی می‌تواند اقتصادمقاومتی را محقق سازد که نگاهش به بیرون نباشد

فرمانده سپاه روح‌الله گفت: مجلسی می‌تواند منویات مقام‌معظم رهبری در زمینه اقتصادمقاومتی را اجرایی کند که به این مبحث اعتقاد داشته و نگاهش به بیرون نباشد.
کد خبر: ۸۶۶۶۵۶۸
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در نشست خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در پاسخ به سوالات خبرنگاران با اشاره به وظیفه سپاه در بحث انتخبات اظهار داشت: سپاه نقش کلی در چند بخش در زمینه انتخابات بر عهده دارد، در بحث امنیتی در کنار سایر دستگاه‌هایی که می‌بایست امنیت برا برقرار سازند نیز وظیفه خود را انجام می‌دهد.

وی افزود: تامین امنیت با کمک نیروهای انتظامی، رصد با کمک اطلاعات و حفاظت از مرزها که در این سه بخش امنیتی به خوبی وظیفه خود را دبنال می‌کند تا امنیت را برقرار سازد.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: بخش دیگری که سپاه در بحث انتخابات دنبال می‌کند بصیرت‌افزایی است که به صورت کلی مسائل ارزشی انتخابات را مورد توجه قرار داده و تلاش کردیم در یک پروسه زمانی جامعه هدف را در زمینه ویژگی‌های یک نماینده با توجه به منویات مقام‌معظم رهبری و حضرت امام راحل ترویج دهیم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: برای حضور حداکثری مردم تلاش شد تا حساسیت لازمه ایجاد شود و مردم پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند که تمامی این اقدامات عمده فعالیت‌های سپاه در بحث انتخابات است.

وی با اشاره به لزوم حداکثری مردم در دور دوم انتخابات گفت: از مردم می‌خواهیم که مانند دور اول حضور حداکثری داشته باشند از آنجا که در مرحله دوم معمولا استقبال کمتری را شاهد هستیم، می‌خواهیم حضور پیدا کنند و دور دوم را مهم‌تر از دور اول بدانیم چراکه نتیجه دور دوم مکمل کننده دور اول است.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: مردم با حضور خود به نمایندگانی رای دهند که بیشترین هماهنگی را با ولایت، اصول انقلاب اسلامی، ارزش‌های انقلاب اسلامی و در واقع دفاع از مردم و ارزش‌هایی که مردم برای آن خون داده و معتقد به آن هستند را انتخاب کنند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی یادآور شد: مسئله مهم این است که نمایندگانی را که به مجلس می‌فرستیم نباید صرفا بخشی، شهرستانی یا استانی در نظر گرفته شوند و تصورمان این باشد که آنان برای آبادانی استان ما می‌روند چراکه تصمیم‌گیری برای مباحث کلان کشوری بخش عمده وظایف منتخبین ملت است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نگاه مقام‌معظم رهبری اقتصادمقاومتی است و مجلسی می‌تواند این منویات را اجرایی کند که به این مبحث اعتقاد داشته باشد و نگاهش به بیرون نباشد، مسئله‌ای که بایستی سرلوحه کار نمایندگان قرار گیرد، در حقیقت مجلس در کلان کشور، در تعامل با دنیا اثرگذار بوده و پس از آن به تعبیر مقام‌معظم رهبری ریل گذاری برای دولت و در نهایت پیگیری مشکلات حوزه خاص خودشان است.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: در استان مرکزی مشکلات زیادی رد بخش‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، معیشتی و زیست محیطی مواجه هستیم که نمایندگان استان بایستی در این بخش‌ها در کنار مسئولین فعال باشند و این مشکلت را برطرف سازند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی ادامه داد: چه کسی می‌تواند این مشکلات را پیگیری کند؟ بایستی از شعارها، یارگیری‌ها و افرادی که در پشت سر این نمایندگان حضور دارند تشخیص دهیم با حضور کدام نماینده در مجلس این امر محقق می‌شود یا خیر.

دشمن برای القاع فرهنگ مبتذل خود فعالیت گسترده‌ای را آغاز کرده است

وی در پاسخ به اولویت‌های سپاه در بحث جنگ نرم گفت: حوزه جنگ نرم بسیار گسترده است که با تمامی حوزه‌ها آمخته شده است چراکه بعد فرهنگی در تمامی عرصه‌های مختلف اجتماعی اثرگذار است و دشمن برای اینکه بتواند فرهنگ خود را بر ما القاع کند تا آن را اجرایی سازیم حوزه‌ای بسیار وسیع را پیش‌بینی کرده است.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: برای مقابله با راهکارهایی که دشمن پیش بینی کرده نیازمند مقابله به مثل است، یکی از راهکارهایی که دشمن از آن برای رسیدن به اهدافش سود جسته، هنر مبتنی بر ابتذال و مسائل پوچی‌گرایی است که شاخه‌های مختلفی را شامل می‌شود که هر شاخه تخصص خود را می‌طلبد برای اینکه مقابله به مثل کنیم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی با اشاره به جشنواره عمار گفت: متاسفانه جشنواره فجر دچار ابتذال و مشکلاتی شده از این‌رو بسیج جشنواره عمار را شکل داد، سپاه در حال حاضر نمی‌تواند اولویت‌ها کجاست سپاه خود را آماده میکند تا در تمامی بخش‌ها فعالیت داشته باشد و با توجه به رصدی که انجام می‌دهیم مسائل را تشخیص و اولویت بندی می‌کنیم.

انتهای پیام/


ارسال نظرات