نائب رئیس شورای شهر یزد با اشاره به اینکه مبلمان شهری یزد ضعیف است، گفت: پروانه ساخت در یزد تک برگی شد.
کد خبر: ۸۶۶۶۵۶۴
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سیده حمیده وزیری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد اظهار داشت: انتقاد درست می‌تواند در زمینه رفع مشکلات شهر تاثیر بسیاری داشته باشد و اگر رسانه‌ها به درستی به انتقاد بپردازند، می‌توان انتظار رفع بسیاری از مشکلات را داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه جلسات علنی شورای شهر توسط خبرنگاران پوشش داده شود، خاطرنشان کرد: بالاترین و مهمترین چیزی که در سطح شهر اهمیت دارد بحث منظر شهری، مبلمان شهری و نشاط و پویایی شهر یزد است.

عضو شورای شهر یزد با تاکید بر اهمیت مشارکت بیش از پیش مردم به ویژه جوانان در بهبود منظر و مبلمان شهری، گفت: پروانه‌های ساخت و ساز در یزد به صورت تک برگی درآمده و با اعلام شهردار به مناطق شهرداری، پروانه ساخت در مدت 14 روز به دست متقاضیان می‌رسد.

نائب رئیس شورای شهر یزد بیان کرد: هر ساله بودجه‌ای برای آموزش شهروندان به شهرداری اختصاص پیدا می‌کند که در زمینه‌های مختلف آموزش شهروندی اجرا شود.

وی افزود: برای سلامت و نشاط جامعه جلساتی در سال 94 و امسال داشتیم که بودجه‌های برای مباحث فرهنگی و نشاط مردم در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه شهر یزد از نظر المان شهری، نورپردازی و مبلمان شهری خیلی ضعیف است، گفت: در زمینه ورزش هم تمایل داریم که به صورت خوبی عمل شود و ورزش محلات در یزد توسعه یابد.

ارسال نظرات