رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج گفت:شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان اجرایی می توانند نقش بسزایی در کاهش مشکلات جامعه ایفا کنند.
کد خبر: ۸۶۶۶۵۳۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳

هدایت امیری در گفتگو با بسیج به مناسبت هفته شوراها گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا بیانگر حاکمیت مردم بر سرنوشت خود بوده و به همین دلیل اهمیت و جایگاه والایی دارند.

وی بیان کرد: در مورد اهمیت و جایگاه والای شوراهای اسلامی شهر و روستا همین بس که شش اصل در قانون اساسی به امور شوراها اشاره دارد.

امیری اظهار کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان اجرایی می توانند نقش بسزایی در کاهش مشکلات جامعه ایفا کنند.

وی با اشاره به آشنایی محدود برخی مسئولان اجرایی کهگیلویه و بویراحمد با نقش و اهمیت چشمگیر شوراهای اسلامی شهر و روستا، ابراز داشت: ارتباط و تعامل مدیران و ائمه جمعه و جماعات این استان با اعضای شوراهای استان روز به روز گسترش یابد.

هدایت امیری افزود: اعضای شوراهای اسلامی شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد می توانند به عنوان بازوان توانمند مدیران اجرایی این استان اقدام به بیان عملکرد و فعالیت های نهادهای دولتی برای مردم استان کنند.

ارسال نظرات