استاندار کهگیلویه و بویراحمدبا اشاره به برپایی کنگره شهدای استان در آبان امسال نیز گفت: این کنگره بهترین نماد وحدت، همدلی و هم افزایی بین مردم و مسئولان اجرایی برای پیشبرد و شکوفایی استان خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۶۶۵۲۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج سید موسی خادمی ظهر امروز در نشست شورای  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه شهدا سرمایه‌های ملی هستند، اظهار داشت: سطح آگاهی مردم نسبت به ایثار و شهادت باید ارتقا پیدا کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر آمادگی کامل استان برای برگزاری این اجلاسیه تأکید کرد و افزود: ساماندهی تصاویر شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد تا قبل از زمان برگزاری این اجلاسیه با مشارکت سپاه و شهرداری استان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: اعتباری افزون بر 6میلیارد ریال نیز برای انجام این طرح پیش بینی شده که مسئولیت تامین این میزان اعتبار نیز بر عهده سه مجموعه استانداری،سپاه فتح و شهرداری های سه گانه یاسوج، دهدشت و دوگنبدان است.

استانداربا اشاره به اینکه وظیفه ما این است که فرهنگ شهادت را به عنوان فرهنگ عمومی در جامعه گسترش دهیم گفت :ساماندهی تصاویرشهدا پیش زمینه برگزاری کنگره بزرگ شهداست .

خادمی با اشاره به برپایی کنگره شهدای استان در آبان امسال نیز گفت: این کنگره بهترین نماد وحدت، همدلی و هم افزایی بین مردم و مسئولان اجرایی برای پیشبرد و شکوفایی استان خواهد بود.
 وی برگزاری این کنگره عظیم با حضور بسیاری از شخصیت های عالی رتبه نظام را نیز فرصتی کم نظیر برای بهبود وضعیت و رونق و پیشرفت روزافزون استان به برکت خون پاک شهدا دانست.

ارسال نظرات