مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه شهداء آذربايجان غربي:
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه شهداء آذربايجان غربي گفت: جريان تكفيري براي مقابله با اسلام ناب محمدي(ص) و توسط دشمنان اسلام در منطقه شكل گرفته است.
کد خبر: ۸۶۶۶۵۰۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸
حجت الاسلام محمدمهدي مهدوي در همايش ياد مطهر كه به مناسبت روز عقيدتي سياسي سپاه كه در سالن فرهنگ سراي سيمرغ بوكان برگزار شد، افزود: تشكيل گروههاي تكفيري ناشي از ترس استكبار از پيشرفت دين مبين اسلام در جهان است.

وي بيان كرد: استكبار جهاني از انرژي هسته اي ما نمي ترسد بلكه ترس آنها از گسترش اسلام بوده و به اين علت اسلام تكفيري را مطرح كرده و جنگ نيابتي را در منطقه به راه انداخته است.
حجت الاسلام مهدوي افزود: دشمنان، اسلام تكفيري را براي مخدوش كردن چهره اسلام ناب محمدي(ص) راه انداخته اند به طوري كه اين گروه ها با انجام كارهاي غيرانساني و اخلاقي در كشورهاي مختلف به دنبال اجراي نقشه شوم دشمنان و مستكبران هستند چرا كه اين گروه ها از اسلام چهره خشن و غيراخلاقي را نشان مي دهند.
وي با بيان اينكه دشمنان اسلام، شناخت، معرفت و ارزش هاي اسلامي ما را هدف قرار داده اند، اظهار كرد: 80 درصد حملاتي كه دشمنان عليه اسلام به راه انداخته اند، حمله به اعتقادات و ارزش هاي اسلامي به خصوص جوانان است تا اين قشر عظيم از جامعه را از اسلام دور كنند.
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه شهداء آذربايجان غربي ادامه داد: آنها اسلام و برنامه هاي آن را مانع بزرگي در برابر خود مي دانند و اين امر باعث شده كه هر روز ترفند جديدي عليه اسلام به راه بيندازند.
وي با اشاره به نام گذاري سال جديد به نام سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل گفت: اقتصاد مقاومتي باعث تقويت اقتصاد كلان كشور مي شود و با برنامه ريزي مدون و قابل اجرا مي توان به اهداف اقتصادي مد نظر مقام معظم رهبري دست پيدا كرد.
فرمانده سپاه بوكان نيز گفت: همه ما بايد شهيد مرتضي مطهري را الگوي خود قرار داده و در راستاي اهداف و برنامه هاي آن شهيد گام برداريم.
سرهنگ پاسدار عليرضا مظاهري ادامه داد: يكي از اهداف شهيد مرتضي مطهري بصيرت بخشي و آگاه كردن جوانان در مقابله با دشمنان بود و ما نيز بايد با بصيرت بخشي به مردم و به خصوص جوانان، مانع از گسترش تفكر تكفيري در جامعه باشيم.
 همايش روز عقيدتي سياسي با همكاري سپاه پاسداران انقلاب اسلامي شهرستان بوكان و با حضور فرماندار، امام جمعه، بسيجيان و اقشار مختلف اين شهرستان در سالن فرهنگسراي سيمرغ بوكان برگزار شد.
در پايان اين مراسم از كاركنان سپاه بوكان و بسيجيان با اهداي لوح تقدير تجليل شد.
شهرستان بوكان با 227 هزار نفر جمعيت در جنوب استان آذربايجان غربي قرار دارد.

ارسال نظرات