خبرهای داغ:
معاون ارشاد آذربایجان‌ غربی:

هفتمین سمینار ملی "تعامل اقوام و ادیان" در ارومیه برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد آذربایجان‌غربی گفت: هفتمین سمینار ملی "تعامل اقوام، ادیان، مطبوعات و رسانه" در ارومیه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۶۶۶۵۰۲
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، منوچهر زاده‌علی اظهار داشت: جشنواره شعر یادمان ولایت همه ساله به مناسبت تبعید امام‌خمینی (ره) به جیرفت در نقاط مختلف ایران اسلامی از جمله ارومیه برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری این جشنواره در کشور افزود: امسال نیز میزبانی بخش ترکی ـ آذری این جشنواره ملی بر عهده استان آذربایجان‌ غربی و ارومیه قرار گرفته است.

زاده‌علی با اشاره به سایر برنامه‌های فرهنگی این سازمان تصریح کرد: هفتمین سمینار تعامل اقوام، ادیان، مطبوعات و رسانه نیز در سه ماهه اول امسال در استان آذربایجان‌ غربی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آذربایجان‌ غربی از لحاظ جغرافیایی و قومیتی از شرایط ویژه‌ای برخوردار است اظهار داشت: با توجه به اینکه استان آذربایجان‌ غربی از نظر تعدد اقوام و ادیان به رنگین کمان ادیان مشهور بوده و نمونه‌ای از زندگی مسالمت آمیز اقوام و ادیان مختلف در کشور است این اداره کل نیز در نظر دارد با برگزاری این سمینار وحدت و زندگی مسالمت‌آمیز را در بین اقوام و ادیان مختلف کشور نهادینه کرده و گسترش دهد.

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد آذربایجان‌غربی گفت: مهندسی فرهنگی اقوام و ادیان، مدیریت ارتباط جمعی و همبستگی اجتماعی، رسانه‌ها، اقدام، ادیان و قدرت نرم و نگاه ویژه از محورهای مقالات ارسالی به این جشنواره است.

ارسال نظرات