خبرهای داغ:
مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: "یوبومیر تراویسا" سرمربی جدید تیم والیبال شهرداری ارومیه شد.
کد خبر: ۸۶۶۶۴۹۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، احد یوسفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در فصل جدید لیگ والیبال "یوبومیر تراویسا" به عنوان سرمربی جدید تیم شهرداری ارومیه به فعالیت می‌پردازد.

مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه در این مقطع زمانی این مربی دورگه صرب و ایتالیایی تنها گزینه انتخاب برای سرمربیگری تیم والیبال شهرداری ارومیه بود گفت: در چند روز گذشته "تراویستا" از امکانات و زیرساخت های تیم والیبال شهرداری ارومیه بازدید کرده و از تیر ماه امسال به طور رسمی کارش را آغاز می‌کند.

وی تصریح کرد: سیاست اصلی باشگاه شهرداری ارومیه برای امسال استفاده از بازیکنان بومی و سپس غیربومی است.

یوسفی از تشکیل کمیته فنی در باشگاه شهرداری ارومیه در سال 95 خبر داد و بیان کرد: بی‌شک تشکیل کمیته فنی از نیازهای اساسی این باشگاه بوده و برای راه‌اندازی آن یک خرد جمعی لازم است و در این رابطه باید در این کمیته افرادی فعالیت کنند که بتوانند ساختار والیبال را به شکل مناسب و قدرتمندی رصد کرده و درگیر فعالیت‌های اجرایی نباشند.

مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه با اشاره به نحوه بلیط فروشی امسال افزود: در فصل جدید بلیط فروشی تنها از طریق سامانه و سایت انجام شده و علاقه‌مندان برای تهیه آن باید به صورت اینترنتی اقدام کنند.

یوسفی با بیان بودجه امسال باشگاه اظهار داشت: در سال 95 بودجه باشگاه شهرداری ارومیه 12 میلیارد تومان تعیین شده است.

وی با ابراز تاسف از اینکه سال گذشته بدترین سال ورزش کشور از لحاظ مالی رخ داد تصریح کرد: متاسفانه در سال گذشته بسیاری از تیم‌ها به خاطر مسائل اقتصادی از بازی‌ها انصراف دادند چون تیم‌داری هزینه‌های فراوانی دارد.

مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: حتی والیبال ارومیه و ورزش حرفه‌ای این شهر همواره با چالش رو به رو بوده و هزینه‌های جاری این تیم بسیار سرسام‌آور است.

یوسفی با اشاره به رویکرد باشگاه شهرداری ارومیه برای امسال در رشته فوتبال اظهار داشت: در این باره سیاست باشگاه حمایت صد در صدی از تیم‌های پایه و اعزام آنها به مسابقات است چون اگر به فوتبال نیز همانند والیبال در سال‌های گذشته توجه می‌شد هم اکنون حرف‌های فراوانی برای گفتن داشت هر چند که در سال گذشته فوتبال نونهالان استان به عنوان پدیده مسابقات شناخته شد.

ارسال نظرات