خبرهای داغ:
رئیس شبکه دامپزشکی سلماس از پلمب چهار مرکز تولید و عرضه فرآورده‌های خام دامی در سلماس خبر داد.
کد خبر: ۸۶۶۶۴۹۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، تورج دماوندی اظهار داشت: بازرسی از واحدهای عرضه و تولید انواع فرآورده‌های خام دامی در شهرستان سلماس مورد تاکید و توجه قرار دارد که برای این منظور بازرسی بهداشتی از این مراکز به عمل می‌آید.

وی با بیان اینکه این اقدامات در راستای ارتقای سطح بهداشت و سلامت افراد جامعه اجرایی می‌شود، از شناسایی واحدهایی که نکات و موازین بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، خبر داد.

رئیس شبکه دامپزشکی سلماس با بیان اینکه با توجه به تذکراتی که به این واحدها ارائه شد، ولی همچنان برخی از واحدها به تخلفات خود ادامه می‌دادند، اذعان داشت: بر این اساس واحدهایی که به صورت مکرر موازین بهداشتی را رعایت نمی‌کردند، پلمب شدند.

این مسئول با اشاره به تعداد مرکز عرصه، تولید، بسته‌بندی و ارائه پلمب شده در سلماس، اعلام کرد: با بازرسی‌هایی که کارشناسان دامپزشکی این شهرستان از واحدهای فرآورده‌های خام دامی داشتند، چهار واحد به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی پلمب شدند.

دماوندی با بیان اینکه بازرسی و نظارت‌ها از این مراکز به صورت مکرر انجام می‌گیرد، اظهار داشت: در این میان برخی از واحدها اصرار بر انجام تخلفات صنفی خود از جمله عدم رعایت موازین بهداشتی را دارند که با این دسته از واحدها برخورد جدی انجام می‌گیرد.

رئیس شبکه دامپزشکی سلماس از مردم خواست تا هرگونه تخلفی را در این زمینه به اداره دامپزشکی شهرستان سلماس اطلاع دهند.

وی اعلام کرد: بازدید از کشتارگاه‌ها، رستوران‌ها، قصابی‌ها، مراکز بسته‌بندی، مراکز تولید و عرصه فرآورده‌های خام دامی در تمام ایام سال توسط بازرسان بهداشتی دامپزشکی انجام می‌گیرد.

ارسال نظرات