مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه بسیج طلاب امام صادق(ع) ابرکوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۶۴۲۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از  ابرکوه؛ با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه، مسئول روابط عمومی و مسئول عقیدتی ناحیه ومعاون حوزه علمیه ابرکوه مراسم تکریم و معارفه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج طلاب امام صادق(ع) ابرکوه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام تقدسی ضمن تبریک ماه غفران الهی به آثار و برکات ماه رجب المرجب اشاره کرد و افزود باید سعی کنیم با ارتباط با خدا و راز نیاز و تضرع و استغفار خود را بیش از پیش به خدا نزدیک کنیم.

وی در ادامه به اوضاع سیاسی روز اشاره کرد و افزود عده ای با بزک کردن چهره دشمن و امید بخشی نسبت به حسن نیت دشمن بدکار، وعده گشایش به مردم می دهند اما خداوند در آیه 120 از سوره بقره می فرماید که یهود و نصاری از شما خشنود نخواهد شد مگر آنکه از آیین آنها پیروی کنی.

تقدسی با یادآوری ماجرای جنگ تبوک که نفوذی ها مردم را از حضور منع می کردند به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص خطر نفوذ اشاره کرد و گفت معظم له بیش از 150 بار کلمه نفوذ را تکرار فرمودند و این تکرار، خطر بزرگ و نزدیک نفوذ دشمن با تبلیغات دروغ به نفع اردوگاه استکبار را نشان می دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه به فضای مجازی اشاره کرد و به طلاب توصیه نمود از این عرصه غفلت نکنند و با استفاده از سایت های معتبر از آخرین اخبار و تحلیل های روز آگاهی یابند.

در پایان از زحمات فرمانده قبلی پایگاه ، طلبه بسیجی علی اکبر محمدپور تقدیر و طی حکمی حجت الاسلام بهنام زارع بعنوان فرمانده جدید پایگاه امام صادق(ع) معرفی شد.


ارسال نظرات