خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان خبر داد
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان با اشاره به تشکیل 650 حلقه صالحین توسط بسیج فرهنگیان همدان گفت: بیش از نیمی از معلمان استان بسیجی هستند.
کد خبر: ۸۶۶۶۴۲۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ مرتضی سیاهوشی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: محیط یک جامعه اسلامی مانند یک مدرسه، باید محیط تعلیم و تعلم و آموزش افراد جامعه به سوی پیشرفت باشد.

وی با بیان اینکه همه باید بکوشند که معلم باشند، افزود: مهمترین مسئله برای فرهنگیان مسئله دیانت است که باید بچه‌ها را متدین به بار بیاوریم.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان بیان کرد: باید نگاه ما به رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان یک نسخه شفابخش باشد.

وی با بیان اینکه افراد در هر زمان در جامعه نقش‌آفرینی می‌کنند، گفت: نمونه بارز این امر دفاع مقدس است که در آن افراد به خوبی به وظیفه خود عمل کردند و در حال حاضر مورد تکریم مردم هستند، بنابراین معلمان نیز باید اینگونه عمل کنند تا برای خود شرف و حرمت کسب کنند.

سیاهوشی با اشاره به اینکه برنامه‌هایی از سوی بسیج فرهنگیان در طول سال انجام می‌شود، گفت: نظام تربیتی شجره طیبه صالحین در چهار سطح حلقه سرمربیان، مربیان، سرگروه ها و متربیان برگزار می‌شود و در سطح های مختلف در جریان مباحث فرهنگی، دینی، مهارتی و غیره فعالیت می‌کنند و این موارد در جامعه دانش‌آموزی رسوخ می کند.

وی با اشاره به تشکیل 650 حلقه صالحین توسط بسیج فرهنگیان همدان گفت: تعداد حدودی 26 هزار معلم در استان همدان وجود دارد که بیش از نیمی از این تعداد بسیجی هستند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان افزود: سازمان بسیج فرهنگیان با 20 کانون بسیج تحت امر در راستای اهداف سازمان بسیج مستضعفین که مقابله با جنگ نرم و تحقق ارتش 20 میلیونی است فعالیت می‌کند.

وی تعداد برنامه‌های هفته معلم را 15 عنوان بیان کرد و افزود: بازدیدهای علمی، مراسم هفته معلم و تقدیر از معلمان بسیجی نمونه، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری با موضوع آثار شهید مطهری از جمله برنامه‌های این هفته است.

سیاهوشی خاطرنشان کرد: برپایی همایش روز معلم، تقدیر از برگزیدگان مسابقات فرهنگی بسیج، دیدار با خانواده شهیدان فرهنگی و مدافع حرم، غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی نمایشگاه بسیج فرهنگیان و حضور فرهنگیان بسیجی در نماز جمعه نیز از دیگر برنامه‌های هفته معلم خواهد بود.

وی با اشاره به اهداف بسیج فرهنگیان بیان کرد: ترویج فرهنگ جهاد و شهادت، ارائه راهکارهای عملی برای تحقق شعار سال و برگزاری نشست‌های بصیرتی در خصوص سبک زندگی اسلامی و ترویج گفتمان رهبری از اهداف این سازمان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات