خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) گفت: شما کارگران با توجه به اراده و اعتقاد قلبی به کار و وجدان کار می کنید. کنترل کیفیت، رعایت استانداردهای خوب و موثر باید در کنار کاری که انجام می دهیم داشته باشیم و همه ما مسئول هستیم.
کد خبر: ۸۶۶۶۴۱۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سردار سید هاشم غیاثی ظهر امروز در جمع کارگران شرکت کویر تایر با تبریک ایام رجب و هفته کارگر اظهارداشت: ماه های رجب، شعبان و رمضان فصل نیایش با خدا است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه کارگران نجیب ترین و شریف ترین انسانها هستند، گفت: مهمترین هدف حضورم در بین شما کارگران خداقوت و تقدیر از شما کارگران می باشد و لازم است در سطح ملی و استانی حمایت های لازم را از فعالیت های اقتصادی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین وظیفه ما این است که با توجه به فرمایشات امام خامنه ای(حفظه الله) مباحث مربوط به اقتصاد مقاومتی را دنبال کنیم، افزود : اگر حضور و خودباوری در زمینه اشتغال و اقتصاد داشته باشیم و دولتمران، مسئولین و مردم به سخنان رهبری انقلاب توجه می کردند حال با توجه به تهدیدات و تحریم های دشمن این همه مشکلات را نداشتیم.

فاصله بین کارگران و سایر افراد مطلوب جامعه اسلامی نیست

سردار غیاثی با بیان اینکه مسئولین در رده های مختلف نگاه آنها به داخل کشور نیست و به خارج است، گفت: حال عرصه اقتصاد عرصه جهاد است و تکیه بر توان داخلی می تواند همانند داشتن توان موشکی سرنوشت جهان اسلام را رقم بزند.

وی با تاکید بر اینکه کارگران موتور محرک یک شرکت و یا کارخانه هستند، عنوان کرد: کارگران امروزه در خیلی از جاها نامهربانی می بینند که این امر سبب شود اعتقادی به کار خود نداشته باشند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه باید بین کارگران و افراد جامعه فاصله ایجاد نشود، گفت: کارگرانی هستند که حداقل زندگی خود را ندارند، مریض هستند و به نان روزانه خود محتاج هستند که این امروز صبح در جمع کارگران ساختمانی میدان امام حسین (علیه السلام) بیرجند و با سخنانی که با آنها داشتم مشخص بود.

وی با بیان اینکه خرسان جنوبی بالاترین سطح امنیت را در کشور دارد، گفت: شرایط امنیتی ما به گونه ای است که در کنار امنیت بتوانیم کار کنیم .

سرار غیاثی خطاب به مسئولین و مدیران استانی متذکرشد: باید توسعه کویر تایر و این شرکت ها و کارخانجاتی که با توجه به مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد دست و پنجه نرم می کند؛ دستور کار مدیران قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه شما کارگران با توجه به اراده و اعتقاد قلبی به کار و وجدان کار می کنید، افزود: کنترل کیفیت، رعایت استانداردهای خوب و موثر باید در کنار کاری که انجام می دهیم داشته باشیم و همه ما مسئول هستیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) استان با بیان اینکه ما در استان خراسان جنوبی بالاترین امنیت را داریم، عنوان کرد: قرارگاهی در استان تحت عنوان حفاظت از سرزمین شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/ 14

ارسال نظرات
پر بیننده ها