سردبیر هفته‌نامه عبرت‎های عاشورا در گفتگو با «بسیج»:

اظهارات وزیر اطلاعات؛ اشتباه بزرگ و غیرقابل‌هضم

بیشه‎ای با ابراز تعجب و بهت از اظهارات وزیر اطلاعات گفت: اظهارات آقای علوی که عهده‌دار امنیت مردم است در خصوص اتهامی که اصلا اثبات نشده و کارشناسان بیان می‌کند که در سال 83 و قبل از استقرار دولت نهم اتفاق افتاده، اشتباه بزرگی بوده است.
کد خبر: ۸۶۶۶۳۸۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
ابوالفضل بیشه‎ای سردبیر هفته‌نامه عبرت‎های عاشورا در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات وزیر اطلاعات کشور مبنی بر مقصردانستن دولت قبل در غارت 2 میلیاردی اموال ایران توسط امریکا تصریح کرد: اظهارات وزیر اطلاعات ناشی از دیدگاه و نگاه حزبی و عدم توجه به موازین کاری اوست.

بیشه‎ای با ابراز تعجب و بهت از اظهارات وزیر اطلاعات عنوان کرد: اظهارات آقای علوی که عهده‌دار امنیت مردم است در خصوص اتهامی که اصلا اثبات نشده و کارشناسان بیان می‌کند که در سال 83 و قبل از استقرار دولت نهم اتفاق افتاده، اشتباه بزرگی بود؛ عجیب است که وزیر اطلاعات کشور جمله اشتباهی را در یک سخنرانی عمومی مطرح می‌کند که قابل‌هضم نیست!

سردبیر هفته‌نامه عبرت‎های عاشورا در ادامه اظهار داشت: دولتمردان ما به‌جای اینکه تمرکز خود را بر دشمنان حقیقی بگذارند در داخل به دنبال یک دشمن می‌گردند، همیشه نیز به دنبال این هستند تا در داخل کشور کسی را پیدا کرده و تمام تقصیرات را به گردن او بیندازند و دیواری نیز کوتاهتر از دولت نهم و دهم پیدا نمی‌کنند.

بیشه‎ای بیان کرد: اینگونه اظهارات آبروریزی بزرگی برای دولتمردان ماست و برای ما عبرتی بزرگ است که برخی از مسئولین ما در دشمن‌شناسی خود واقعا دچار مشکل هستند و باید بصیرت خود را افزایش دهند.
ارسال نظرات