مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:
سه کاریابی بین‌المللی در حال حاضر در زنجان راه‌اندازی شده است.
کد خبر: ۸۶۶۶۳۴۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه تاکنون کاریابی بین‌المللی در استان وجود نداشت، گفت: سه کاریابی بین‌المللی در حال حاضر در زنجان راه‌اندازی شده است.

احمد غریوی افزود: ساماندهی نیروی کار در سطح استان طبق سیاست‌های ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب در دستور کار قرار دارد.

وی به تشدید بازرسی‌ها از واحدهای تولیدی و صنعتی استان اشاره کرد و اظهار داشت: سال گذشته بیش از 5 هزار بازرسی از واحدهای تولیدی انجام شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با تاکید بر اینکه تعداد حوادث ناشی از کار نسبت به سالهای گذشته در زنجان کاهش یافته است، ابراز کرد: وقوع حوادث ناشی از کار تحت تاثیر آسیب ناشی از کار قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته 2 هزار فرصت شغلی از طریق کاریابی‌های غیردولتی فعال در سطح استان شناسایی شده است، تصریح کرد: عدم تمایل به جذب نیروی کار مورد نیاز واحدهای تولیدی از طریق کاریابی‌ها یکی از مشکل اساسی موجود در سطح استان است.

غریوی خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی لازم برای جذب نیروی کار توسط واحدهای تولیدی از طریق کاریابی‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه تعداد دفاتر کاریابی فعال در استان زنجان را از 13 مرکز به 20 مرکز ارتقا داده‌ایم، بیان کرد: این امر به منظور ایجاد رقابت و تسهیل در دسترسی آسان به مراکز کاریابی انجام شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به ایجاد مراکز مشاوره کار‌آفرینی در استان اشاره کرد و یادآور شد: 7 مرکز مشاوره کار‌آفرینی در زنجان راه‌اندازی شده است

ارسال نظرات