خبرهای داغ:
صبح امروز سردار غیاثی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی از کارخانه کویر تایر بیرجند بازدید کرد.
کد خبر: ۸۶۶۶۳۴۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، به مناسبت هفته کار و کارگر صبح امروز سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) از کارخانه کویر تایر بیرجند بازدید کرد.

سردار غیاثی بعد از بازدید در نمازخانه در جمع کارگران حاضر شد و سخنانی را برای روشنگری و تبیین فرمان رهبر انقلاب مبنی بر تحقق " اقتصادمقاومتی، اقدام و عمل" ایراد کرد.

شرکت کویر تایر در تاریخ 22/12/1366 بانام شرکت لاستیک سازی بیرجند ( سهامی خاص ) با سرمایه اولیه یک میلیون ریال تاسیس و در اداره ثبت شرکت هاو موسسات غیر تجاری تهران به ثبت رسید.

هدف اصلی از تاسیس شرکت کویر تایر ؛ احداث کارخانه تولید انواع لاستیک خودرو و فراورده های وابسته به صنعت لاستیک سازی با ظرفیت 500/25 تن در سال می باشد.

عملیات اجرایی احداث کارخانه کویر تایر از نیمه دوم سال 1370 در زمینی به مساحت 112 هکتار در شهرستان بیرجند آغاز گردید .

با تلاش مدام و پیگیر و پشت سر گذاشتن مشکلات متعدد و غیر قابل پیش بینی پروژه 25 هزار و 500  تنی ایجاد کارخانه کویر تایر به ثمر نشست و در تاریخ نوزدهم مهر ماه سال 1377 پروژه مزبور به دست وزیر صنایع به طور رسمی افتتاح گردید.

اولین تایرهای تولیدی شرکت کویر تایر در تاریخ 22/10/1377 به بازار عرضه گردد ودر ارتباط ابا اجرای پروژه کویر تایر جمعا 330 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است .

اشتغال زائی پروژه کویر تایر حدود 1200 نفر بصورت مستقیم  و 2500 نفر بصورت غیر مستقیم می باشد.

کویر تایر هم اکنون در کشور حدود 300 نمایندگی فروش دارد و ساخت کارخانه کویر تایر در استان خراسان جنوبی باعث تحولات اقتصادی ایجاد اشتغال و رفع بیکاری باعث تقویت ارکان اجتماع و از بین برنده مفاسد اجتماعی خواهد بود که در این زمینه کویر تایر دارای کارنامه درخشانی می باشد.


انتهای پیام/ 14

ارسال نظرات
پر بیننده ها