بسیج گزارش می‌دهد :

محکومیت شهادت پرسنل نیروی انتظامی از سوی طوایف ایرانشهر

سران طوایف، معتمدان و ریش‌سفیدان شهرستان ایرانشهر حرکت ضد انسانی اشرار را در به شهادت رساندن پرسنل نیروی انتظامی محکوم کردند
کد خبر: ۸۶۶۶۳۴۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲

به گزارش تسنیم خبر نگار خبر گزاری بسیج ریش سفیدان علما و بزرگان طوایف شهرستان ایرانشهر با محکوم کردن این حرکت ددمنشانه خواستارشناسایی و برخورد با عاملان این حادثه شدند.

معتمدان و ریش سفیدان و بزرگان طوایف شهرستان ایرانشهر با اعلام انزجار از حرکات مزدورانه و ددمنشانه اظهار داشتند: هدف قرار دادن و شهادت افرادی که حافظ جان مال و ناموس مردم هستند قابل پذیرش نیست.

عاملان این حادثه که افرادی خود فروخته هستند با انجام حرکات مزدورانه مردم این منطقه را زیر سوال می‌برند و با آبروی افراد بازی می‌کنند، این اشرار و مزدوران استکبار جهانی در بین مردم هیچ جایگاهی ندارند و قوم بلوچ این اقدامات را محکوم می‌کند و از آنها دوری می‌کند.

کسانیکه به‌نام بلوچ دست به چنین اقداماتی می‌زنند دشمن ما هستند زیرا چشم توسعه و پیشرفت این منطقه را ندارندو باید از خود بپرسند که افرادی که برای آسایش و امنیت خود آنها و مردم در منطقه تلاش می‌کنند به چه گناهی به شهادت رسیدند.

این افراد با انجام حرکات دشمن‌پسند از قوم بلوچ دور و دورتر می‌شوند و در بازگشت جایی برای خود در این قوم نخواهند یافت و امروز مردم شهرستان ایرانشهر خشونت و افراط‌‌گرایی افسار گسیخته را این در نقطه از استان محکوم و مردود می‌شمارند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار