مدیرکل دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: کانون های شکوفایی و خلاقیت باید در همه شهرستان ها فعال شوند.
کد خبر: ۸۶۶۶۳۰۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

دکتر خسرو پیری، مدیرکل دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دیدار با رییس و مدیران ستادی پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کانونهای شکوفایی و خلاقیت جهت حمایت از محققان و نوآوران باید در همه شهرستان ها فعال شوند.

وی هدف از ایجاد این مراکز را فراهم نمودن بستر مناسب برای گسترش فرهنگ نوآوری و حمایت از ایده های خلاق عنوان نمود و افزود: توسعه عدالت محور یکی از سیاست های دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که با ایجاد این مراکز زمینه دستیابی همه نوآوران به حمایت های پارک های علم و فناوری محقق خواهد شد.

دکتر پیری، تاکید کرد: با همکاری و تعامل دانشگاه ها، آموزش و پرورش و دستگاه های اجرایی استان ها با پارک های علم و فناوری زمینه هدایت دانش آموزان و دانشجویان به سمت تبدیل ایده به کسب و کار فراهم گردد.

گفتنی است رییس پارک علم و فناوری استان که به منظور بازدید از چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران به تهران سفر کرده بود پس از این دیدار به همراه مدیرکل دفتر برنامه ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از غرفه شرکت دانش بنیان زیست رویش مستقر در پارک علم و فناوری استان بازدید کرد.

ارسال نظرات