خبرهای داغ:
سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین به مناسبت شهادت مدافع حرم شهید جاوید الاثرذکریا شیری پیام تبریک و تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۸۶۶۶۲۵۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،  سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین به مناسبت شهادت مدافع حرم شهید جاوید الاثرذکریا شیری پیام تبریک و تسلیت صادر کرد.

 

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:

 

«بسمه تعالی»

 

خداوندا، اين دفتر و كتاب شهادت را همچنان به روى مشتاقان باز، و ما را هم از وصول به آن محروم مكن. خداوندا، كشور و ملت ما هنوز در آغاز راه مبارزه و نيازمند به مشعل شهادت اند، تو خود اين چراغ پر فروغ را حافظ و نگهبان باش» و به اجابت برسان.



تاریخ گهربار و پرحماسه شیعه، همواره بیانگر تجلی و تاسی راست قامتان و دلباختگان عرصه جهاد و شهادت در راه مولا و مقتدای خویش حضرت ابا عبدالله الحسین(ع)است که در روز عاشورا فرمودند آیا حمایت کننده ای هست تا از حرم رسول خدا حمایت کند؟


امروز مدافعان حریم امامت و ولایت، شجاعانه و عاشقانه، با بذل جان خویش از حرم مطهر حضرت زینب(س) دفاع می‌نمایند و با شهادت خود برگ زرین دیگری از حدیث عشق و تبعیت از مولا و سرور خود رقم می‌زنند.


بار دیگر اذان جهاد و شهادت از خیام عاشوراییان زمان و اردوگاه سپاهیان اسلام برخاست و عطرشهادت را به مشام ها رساند و در طلیعه سی و هفتمین بهار انقلاب و فجرشکوهمند ایران اسلامی، یکی از فجرآفرینان راستین این دیار، فدایی ولایت برادر پاسدار ذکریا شیری،از رزمندگان دلاور تیپ 82سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و از مربیان آموزشی این یگان درحین ماموریت مستشاری در سوریه به آرزوی دیرینه خود که شهادت در راه خداست، نائل آمدند.



ایمان راسخ و اراده آهنین در جهاد فی سبیل الله و حماسه و ایثار و شجاعت مثال زدنی این شهید بزرگوار از او اسطوره و رزمنده ای قهرمان ساخته بود که در رشادت و شجاعت و مهارت، همواره زبانزد عام و خاص بود و حماسه‌های زیادی را در مدت مستشاری در بسیج مردمی و دفاع از حرم آل الله در سوریه ازخود به یادگار گذاشته و جان خود را در این راه  تقدیم نمود.



سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با تبریک و تسلیت شهادت این رزمنده دلاور سپاه اسلام به محضر امام عصر (عج) و نایب برحقش مام معظم رهبری و همه ملت ایران بویژه خانواده و فرزندان این شهید والامقام ، از عموم مردم دعوت می نماید تا با حضور در مراسم یادبود این شهید جاویدالاثرکه بعداز ظهر امروز چهارشنبه تاریخ 8/2/95 ساعت 15 الی 17در مسجد حضرت علی اصغر(ع) شهر اقبالیه برگزار می گردد،  با آرمان های والای امام و رهبر فرزانه انقلاب و همه شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم ، تجدید میتاق نماییم.


بهار 1395


 روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین


 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها