نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی با فرماندهان پایگاه دیدار کرد

نماینده منتخب مردم خراسان رضوی: هر جایی که بسیج کار را به دست گرفت موفقیت را هم به دنبال داشته است.
کد خبر: ۸۶۶۶۲۴۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: نماینده منتخب مردم خراسان رضوی با فرمانده و شواری حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر شهرستان سرخص استان خراسان رضوی دیدار کرد.

مسعود آذر کیش فرمانده حوزه مالک اشتر ضمن خیر مقدم  وآرزوی عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری  در سال جدید گفت: شعار سال زمانی زیبا میشود که لباس عمل به خود بپوشاند و عمل موثر زمانی به وقوع می پیوندد که هر مسئولی در هرجایگاهی  که هست هر زمان احساس کرد که همین الان باید کار انجام شود باید آن را انجام دهد حتی اگر نصف شب باشد که اگر حرکت کردیم و کار را انجام دادیم دارای روحیه انقلابی می باشیم و گر نه نسبت به امورات بی تفاوت هستیم.

وی ادامه داد: کارها باید بر اساس نیاز برنامه ریزی گردد نه بر اساس امکانات و بودجه، هر گاه که بر اساس نیاز کاری را انجام دادیم با همان امکاناتی که در دست رس ماست مطلوب ترین نتیجه حاصل گردید؛ این کار فقط از افرادی بر می آید که دارای روحیه جهادی و انقلابی باشند.

دکتر سید احسان قاضی زاده نماینده منتخب ضمن قدر دانی از حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند 94 گفت: بسیج و نیرو های انقلابی و وفادار به نظام در هر جایی که این انقلاب نیاز به حضورآنها داشته با تمام قوا وارد میدان شده است و هر جایی که بسیج کار را به دست گرفت موفقیت را هم به دنبال داشته است.
وی افزود: ان شاء الله بتوانیم با کمک نیرو های بسیجی گامهای موثری در همه زمینه ها برای مردم برداشته شود .
در پایان سرهنگ شارعی مقدم فرمانده سپاه ناحیه سرخس از نگاه دکتر قاضی زاده نسبت به مجموعه بسیج قدر انی نمود و گفت: بسیج نیروی قابل انعطافیست که وابسته به هیچ حزب و گروهی نمی باشد و با توجه به شرایط و نیاز این انقلاب عکس العمل مناسب را انجام خواهد داد.

 

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات