مسوول روابط عمومي تيپ 12 قائم (عج)‌سمنان گفت: شهيد «محمدحسين حمزه» در شجاعت مثال زدنی و در تعهد به مأموریتهای محوله و انجام آن سر از پا نمی شناخت.
کد خبر: ۸۶۶۶۲۳۵
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
محمود راسخي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا به ويژه شهداي مدافع حرم تيپ 12 قائم(عج) سمنان شهيدان محمد طحان، سعيد‌عليزاده و محمدحسين حمزه اظهار داشت: شهید محمد حسین حمزه یکی از پاسداران تیپ 12 قائم (عج) بود که در شجاعت مثال زدنی و در تعهد به مأموریتهای محوله و انجام آن سر از پا نمی شناخت.

وي افزود:‌ تیپ12 قائم از زمان جنگ تاکنون همواره به داشتن نیروهایی مومن؛ بصیر و ولایتمدار به خود بالیده و اکنون با گذشت سالها از انقلاب و زمان جنگ می بینیم که جوانان ما پرشورتر و بی باک‌تر از گذشته برای نجات مسلمین از چنگال ستمکاران می شتابند.

مسوول روابط عمومي تيپ 12 قائم (عج)‌سمنان اظهار داشت: مراسم تشييع پيكر شهيد حمزه با حضور گسترده مردم شهر سمنان و همچنین خانواده دیگر شهدا؛ ایثارگران و جانبازان و مسئولان استاني و شهرستاني بسيار باشكوه برگزار شد و اين نشان از پايبندي و آگاهي و بصيرت و قدرداني و سپاس مردم از اين شهدا و خانواده هاي معززشان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها