خبرهای داغ:
رييس سازمان بسيج كارگري استان سمنان:

تجليل از 10 كارفرما و كارگر نمونه استان در هفته بسيج كارگري/ بانك اطلاعاتي جامع شهداي جامعه كارگري تهيه خواهد شد

رييس سازمان بسيج كارگري استان سمنان با اشاره به وجود 195 شهيد جامعه كارگري در استان گفت: در آينده اي نزديك بانك اطلاعاتي جامع شهداي جامعه كارگري تهيه خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۶۶۲۰۷
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، مصطفي كشاورزيان در جلسه تشريح برنامه هاي هفته بسيج كارگري كه در دفتر جانشين سپاه قائم آل محمد(عج)‌استان سمنان برگزار شد، در ابتداي سخنان خود بر در دستور كار قرار گرفتن آموزه هاي قرآن در رفتار و فعاليت هاي فردي و اجتماعي با هر پست و مقام و جايگاه تأكيد كرد.

وي با اشاره به برنامه ريزي هاي گسترده در طي هفته بسيج كارگري جهت گراميداشت اين هفته ضمن تبريك اين هفته خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه آغاز هفته بسيج كارگري مقارن با حضور شهيد محمدحسين حمزه از شهداي مدافع حرم در شهرسمنان بود خوشبختانه اطلاع رساني هاي بسيج كارگري حضور حداكثري جامعه كارگران در مراسم تشييع اين شهيد بزرگوار را رقم زد.

رييس سازمان بسيج كارگري استان سمنان به برگزاري جلسات هماهنگي جهت برگزاري هر چه بهتر برنامه هاي هفته بسيج كارگري اشاره كرد و گفت:‌ بر اساس اين هماهنگي ها تا كنون به نحو احسن برنامه هايي از قبيل غبارروبي گلزار شهدا و ديدار با نماينده ولي فقيه استان و استفاده از رهنمودهاي ايشان در انجام هر چه بهتر فعاليت ها انجام شده است.

كشاورزيان خاطرنشان كرد:‌سازمان بسيج كارگري در چهار شهرستان سمنان، شاهرود، مهديشهر و گرمسار فعال است و بايد اشاره شود در سال هاي گذشته در دامغان نيز حوزه بسيج كارگري نيز فعال بوده است و چند سالي است كه غيرفعال شده است و تلاش ما در سال جديد اين است كه در اين شهرستان نيز فعاليت بسيج كارگري دوباره آغاز شود.

وي افزود: با توجه به فعال بودن بسيج كارگري در اين چهار شهرستان برنامه هاي روز قشر نيز در همين شهرستان ها برگزار خواهد شد.

رييس سازمان بسيج كارگري استان سمنان با اشاره به وجود 14 هزار شهيد از جامعه كارگران در كشور ياد و خاطره شهيد شاخص اين جامعه شهيد «عبدالحسين برونسي»‌را گرامي داشت و خاطرنشان كرد:‌شهيد شاخص سال 95 در كشور شهيد محمد افضلي از كرمان و شهيد شاخص استان از جامعه كارگران شهيد «علي محمد رضايي» از شاهرود است.

كشاورزيان در ادامه با توجه به وجود 195 شهيد كارگر در استان سمنان گفت: بر اساس آمار تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، شمار شهدا 196 شهید اعلام شده است که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک بانک اطلاعاتی جامع و کامل و دقیقی از این شهدا تهیه شود.

وي در ادامه به ديدار 10 نفر از جامعه كارگري استان سمنان با رهبر معظم انقلاب در اين هفته اشاره كرد و از ديگر برنامه هاي اين هفته را تجليل از خانواده معظم شهدا به ويژه پدر شهيد مدافع حرم «محمدحسين حمزه» برشمرد و و گفت: اين برنامه در روز شنبه همزمان با روز جهاني كار و كارگر در حسينيه شهداي سپاه ناحيه سمنان و با سخنراني پدر بزرگوار اين شهيد برگزار خواهد شد.

رييس سازمان بسيج كارگري استان سمنان ادامه داد: بسيج چارچوب و قواره خاص خود را دارد و بر اين اساس برنامه هاي بزرگداشت و گراميداشت هفته بسيج كارگري را نيز متناسب با همين چارچوبها برگزار مي كند تا اثر فرهنگي خود را بر مخاطبان خود داشته باشد.

كشاورزيان در ادامه به برگزاري مسابقات فرهنگي و ورزشي در شهرستان هاي مهدي شهر و گرمسار،‌تجليل از بسيجيان نمونه جامعه كارگري،‌تجليل از 10 كاررما و 10 كارگر بسيجي نمونه، بازديد از كارخانجات توليدي و صنعتي و برگزاري مسابقه نقاشي ويژه فرزندان كارگران با محوريت «كارگر و توليد و اقتصاد مقاومتي» در طول هفته بسيج كارگري اشاره كرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها