برگزاری مراسم نهضت روشنگری در سپاه ناحیه طارم

مراسم نهضت روشنگری به همت حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه ناحیه طارم و با حضور هادی سیاسی کشوری در سپاه ناحیه طارم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۶۱۹۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مراسم نهضت روشنگری با موضوع تبیین گفتمان ولایت در بحث انتخابات با همت حوزه مقاومت بسیج امام رضا(ع) سپاه ناحیه طارم و با حضور هادی سیاسی کشوری ، بسیجیان و سایر مسئولین ادارات این شهرستان در محل سالن اجتماعات سپاه ناحیه طارم برگزار شد.

هادی سیاسی کشوری و جانباز هشت سال دفاع مقدس در این مراسم با اشاره به نقش و اهمیت انتخابات در کشور گفت: انتخابات سنگر کشور است حضور در پای صندوقهای رأی مصون ساز سرنوشت ملت و مردم است بنابراین با برگزاری دور دوم انتخابات وضعیت ترکیب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی مشخص خواهد شد.

دکتر شرافتی افزود: در انتخابات امسال ما شاهد دو نعمت بزرگ الهی بنام امنیت و سلامتی بودیم که الحمدولله رقابت سالم و بدون تنش اتفاق افتاد و مردم راضی و مشارکت خوب بود بدیهی است در این جشن ملی دوستان انقلاب خوشحال و دشمنان اسلام سرخورده شدند.

وی با بیان اینکه حفظ نظام اسلامی از اهم واجبات است اظهار داشت: تکلیف شما رزمندگان طارمی اینست که باید انتخابات هوشمند داشته و مشارکت حداکثری ایجاد شود.

شرافتی در ادامه تصریح کرد: به کسانی رأی بدهید که اصلح ، دشمن ستیز ، عدالت طلب باشد قطعا در این مورد با صلحای قومتان و کسانی که به آنها اعتماد دارید که آگاهی و تحلیل بهتری دارند مشورت نمایید.

جانباز هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه نماینده اصلح باید پیرو رهبری و حامی اقتصاد مقاومتی باشد افزود: کسانی را باید مردم انتخاب کنند که سبک زندگی آنها سبک زندگی امام و رهبری باشد.

برادر شهید شرافتی با اشاره به ساختار انقلاب اسلامی اظهار داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب با همکاری مردم انقلابی را فراهم ساخت که مقدمه ای برای انقلاب حضرت مهدی(عج) باشد بنابراین دیدگاههای امام و رهبری که در نظام اسلامی دنبال می شود از اندیشه مهدویت ناشی شده است.

شرافتی تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) به مردم نقش دادند و فرمودند میزان رأی ملت است بنابراین اگر بهترین رهبر جهان مثل حضرت علی(ع) بیایند ولی محبوبیت مردمی او را یاری ندهند آن موقع باید 25 سال خانه نشین شود تا مردم بصیرت و آگاهی پیدا کنند که این موقع است داستان غم انگیز عاشورا تکرار خواهد شد.

این مسئول با اشاره به انتخاب شعار سال بنام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: اقتصاد ما اقتصاد انتظاری شده است و منتظر یک اتفاق است همانگونه که در زمینه نظامی پیشرفت هایی داشته ایم دولت انتظار داشت بعد از برجام رشد اقتصادی اتفاق بیفتد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار