مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: آشنا کردن نسل جدید با آثار و افکار شهید مطهری یکی از راههای مصونیت بخش نسل جدید انقلاب است تا ادامه دهنده نسل های گذشته باشند
کد خبر: ۸۶۶۶۱۹۳
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج :حجه الاسلام برهان باقری در نشست خبری که امروز با حضور اصحاب رسانه  وجراید در راستای گرامی داشت  هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج در مهمانسرای سپاه سلمان برگزار شد افزود: در آستانه 12 اردیبهشت و مصادف با سی و هفتمین سالگرد شهادت علامه بزرگوار مرتضی مطهری قرار داریم.
وی افزود: روز شهادت این عالم فرزانه و آمر به دستورات الهی و حکیم به عنوان روز معلم نامگذاری شده است چرا که معلمان و اساتید در انقلاب با توجه به عملکرد شهید مطهری ایشان را به عنوان الگوی خود انتخاب می کنند.
وی بیان داشت: در سپاه پاسداران نیز به مناسبت شهادت شهید مطهری این روز  به عنوان آموزش عقیدتی سیاسی و هفته تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.
حجه الاسلام باقری تصریح کرد: در تربیت دین و آموزش باورهای دینی بنا به گفته ی بزرگان هیچ منبعی به غنای آثار مکتوب و غیر مکتوب شهید مطهری نمی رسد بویژه برای نسل جدید که با بیان سلیس و نثر روشن مسایل دینی تبیین شده است.
وی ادامه داد: باید نسل های جدید را با افکار و آثار شهید مطهری آشنا کنیم و با توجه به هجمه ی وسیع و گسترده ای که جوانان ما را در عرصه ی فرهنگ و جنگ نرم تهدید می کند اگر ما نسل جدید را با آثار شهید مطهری آشنا کنیم از گزند افکار انحرافی و التقاطی و افکار القایی از طرف دشمنان مصون خواهند ماند.
وی با تاکید بر اینکه آشنا کردن نسل جدید با آثار و افکار شهید مطهری یکی از راههای مصونیت بخش نسل جدید انقلاب است تا ادامه دهنده نسل های گذشته باشند خاطر نشان کرد: هفته تربیت و آموزش عقیدتی در سپاه متاثر از شعار سال با عنوان "اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل" که توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شده است؛ نیست

 

 

 

 

ارسال نظرات