خبرهای داغ:
نایب رئیس مجلس:

مشارکت مردم در انتخابات زهر چشمی برای دشمنان انقلاب است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به موقعیت فعلی جامعه، مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی زهر چشمی برای دشمنان جمهوری اسلامی خواهد بود .
کد خبر: ۸۶۶۶۱۸۸
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج ، محمدرضا باهنر که در حسینیه انقلاب سمیرم در جمع مردم سخن می گفت، با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دهم ، اظهارکرد: تب و تاب انتخابات و حضور گسترده مردم خواب را از چشمان دشمنان این مرز و بوم گرفته است.

وی تاکید کرد: یکی از شرایط نمایندگی اصلح بودن آن است و آن زمان که نماینده اصلح وارد میدان شود، مجلسی با عملکرد سازنده و صحیح شکل می‌گیرد.

باهنر با اشاره به خدمات مجلس شورای اسلامی از اول انقلاب تاکنون، افزود: دشمنان در اوایل انقلاب با حمله تروریستی می‌خواستند مجلس را از کار بیندازند ولی این نهاد از فردای همان روز با جانبازان همان واقعه تروریستی به کار خود ادامه داد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید به اتحاد و همبستگی اقوام و موقعیت آن‌ها ، اضافه کرد: تروریست‌ها از تمام راه‌ها برای نفوذ به کشور و تفرقه میان اقوام و جناح‌ها استفاده کرده‌اند اما به یاری خدا و رهبری رهبر معظم انقلاب راه به جایی نبرده و ناکام مانده‌اند.

وی گفت: مجلس در رأس امور است و تمام قوانین کشور از این قوه به قوای دیگر ابلاغ می‌شود، بنابراین جایگاه مهمی بین قوای دیگر دارد.

باهنر با اشاره به نقش مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مجلس توانایی زیادی در تصویب قانون در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی دارد.

وی با اشاره به فضای وحدت و همدلی در جامعه افزود: جمهوری اسلامی فضای بازی را ایجاد کرده همه سلایق و جناح‌ها حق رأی دادن و انتخاب شدن دارند.

این نماینده مجلس در ادامه ابراز داشت: امروز توان دفاعی و موشکی ایران به آنجا رسیده که دشمن جرأت فکر کردن و دست‌اندازی به کشور را ندارد و اگر هم‌چنین موارد باشد، آنها را از مبدأ پیگیری و در نطفه خفه می‌کنیم.

ارسال نظرات