جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) دشتی گفت: 800 نفر از شهرستان دشتی با 17 دستگاه اتوبوس عازم مرقد امام خمینی(ره) می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۶۶۱۱۱
|
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتی، غلام عباس احمدی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دشتی ضمن تجلیل از شهید منتظر قائم و شهیده رقیه رضایی شهیدان شاخص سال 95 کشور گفت: از همکاری ائمه جمعه و جماعات، فرماندار، معاونین، مدیران دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، بخشداران، رسانه‌ها با مجموعه بسیج در سال گذشته تشکر می‌کنم.

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی افزود: هفته اول اردیبهشت‌ماه دو مناسبت است و هر دو زاییده تاریخ انقلاب اسلامی است یکی سالروز فرمان تاریخی حضرت امام(ره) و یادآور تدبیر حکیمانه ایشان در تأسیس نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که مقام معظم رهبری آن را نور چشم انقلاب اسلامی می‌دانند.

وی افزود: کارنامه سپاه در عرصه‌های مختلف ازجمله دسیسه‌های گروهک‌های داخلی و ضدانقلاب در اوایل انقلاب، امنیت پرواز و شخصیت‌ها، سازندگی، عمران و آبادانی کشور خصوصاً پس از 8 سال دفاع مقدس نقش بی‌بدیل و تأثیرگذار در دفاع مقدس بود.

احمدی یادآور شد: پشتیبانی و دفاع از مقاومت اسلامی یکی از برنامه‌های سپاه پاسداران است که امروز نیز بر اساس اصل 150 قانون اساسی شاهد آن هستیم و حفاظت از پایداری انقلاب بخشی از افتخارات سپاه پاسداران است.

وی اضافه کرد: در سال‌های اخیر تهاجم علیه این نهاد مقدس در قالب پروژه‌های سپاه هراسی به شکل بی‌سابقه‌ای افزایش‌یافته و به اوج خود رسیده است و دلایل آن به‌روشنی مشخص است و دلیل آن چیزی نیست جز نقش تعیین‌کننده سپاه در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی از اوایل انقلاب.

احمدی به سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس اشاره کرد و گفت: امدادهای غیبی باعث شکست آمریکا در طبس شد و یکی دیگر از توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده انقلاب نقشه بر آب شد.

وی افزود: 800 نفر از شهرستان دشتی به مدت چهار روزبه همراه 17 دستگاه اتوبوس برای تجدید بیت میثاق با آرمان‌های امام و بیعت با مقام معظم رهبری عازم تهران می‌شوند.

انتهای پیام


ارسال نظرات
پر بیننده ها