خبرهای داغ:
نخستين نشست هیئت عاشقان ولایت میامی در سال 95 در سپاه ناحیه میامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۶۶۱۰۱
|
۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبر نگار خبرگزاری بسیج از میامی، نخستين نشست هیئت عاشقان ولایت میامی در سال 95 در حسینیه سپاه ناحیه میامی برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه میامی در این مراسم ضمن تبریک ماه رجب ومناسبتهای این ماه بزرگ و عزیز، گفت: ما باید از این ماه که فرصتی دوباره پیدا کرده ایم، نهایت استفاده را برای نزدیکی به خدا وند ببریم تا مقدمه ای برای ورود به ماه شعبان و ماه رمضان باشد.

وی با اشاره به نامگذاری سالها توسط رهبر معظم انقلاب، ابراز داشت: نام گذاری سال ها براساس درایت و تدبیر و رصد نیاز جامعه بوده است و نه سال است که شعار سال با اقتصاد آغاز شده که سال 1395 هم سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نام نهادند.

فرمانده سپاه ناحیه میامی با بیان اینکه نامگذاری سال 95 نشانگر اهمیت اقتصاد در زندگی و معاش مردم است، افزود: استکبار جهانی از آغاز انقلاب اسلامی در صدد ضربه زدن به انقلاب برآمد و برای سرنگونی آن از هیچ تلاشی فرو گذار نکرد؛ اما با زعامت رهبری حکیمانه حضرت امام و مقام معظم رهبری وایستادگی و مقاومت مردم تمام نقشه های آنان نقش برآب شد و به این ترتیب به فکر تغییر روش تاکتیک برامد و تحریم های ظالمانه را پیش کشیدند .

کاظمی تصریح کرد:مقام معظم رهبری با رصد اتفاقات و وقایع جهان و براساس تدبیر هوشمندانه و نیاز کشور امسال را هم سال اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل نامیدند، ما باید این رهنمود ولی فقیه خود را عملیاتی کنیم و آن را برای مردم تبیين كنيم.

فرمانده سپاه ناحیه میامی تأکید کرد: امروزه اولویت اصلی کشور و مردم اقتصاد است و اگر رسیدگی شود و مورد توجه قرار گیرد، آن هم در عمل و نه حرف بسیاری از مسائل و مشکلات جامعه حل خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها